Gyorsított ruha visszaküldés
Kövesd az alábbi egyszerű lépéseket a nem kívánt ruhadarabok visszaküldéséhez.
-
1. Regisztráld a visszaküldést
Kattints IDE a visszaküldés megkezdéséhez.
-
2. Postázd a csomagot
Add meg a szükséges adatokat az oldalon és válassz a Packeta.hu 1100+ átvevőpontja közül, ahol feladhatod a csomagot (otthoni nyomtatás nélkül)
-
3. A többit mi intézzük
Amint mégérkezett, visszatérítjük a visszaküldött ruhák vételárát, és e-mailben értesítést küldünk. Ez 3-5 munkanapot vehet igénybe a visszaküldés beérkezésétől számítva.
*Kérjük, vedd figyelembe, hogy ahhoz, hogy a visszaküldésre jogosult legyél, a terméknek sértetlen állapotban kell lennie, és a kézhezvételtől számított 14 napon belül kell kérvényezned. Az élelmiszer jellegű termékek és nem ruházati cikkek visszaküldését ügyfélszolgálatunkon keresztül kell kezdeményezni, amelyetIDE kattintva érhetsz el.
A kiterjesztett Elállási Jogszabályainkról a teljes körű Általános Szerződési Feltételeken belül olvashatsz bővebben.
Elállási Jog GYIK
SZABÁLYZAT AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁRÓL
Bevezető rendelkezésekAz elállási jog gyakorlásáról szóló szabályzatot az Általános Szerződési Feltételekkel együtt, illetve azzal összhangban kell alkalmazni és értelmezni. A Myprotien fenntartja a jogot arra, hogy a jelen elállási jog gyakorlásáról szóló szabályzatot bármikor megváltoztassa. A jelen szabályzat utoljára 2012. július 2. napján került módosításra.
A Myprotein felhívja a Megrendelők figyelmét, hogy amikor amikor megkapják a termékeket, minden esetben szükséges azok állapotának megvizsgálása. Amennyiben esetlegesen nem került minden termék kiszállításra, vagy más termék került a megrendelt termék helyett kiszállításra, illetve a termékek nem az elvárt minőségben kerültek kiszállításra, kérjük Megrendelőinket, hogy haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mielőtt egy terméket, vagy a megrendelését visszaküldené, kérjük szintén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a visszaküldéshez szükséges azonosító számot megkapja. A visszaküldési azonosító szám nélkül nem tudjuk garantálni Önnek, hogy a visszaküldött terméket, illetve megrendelését azonosítani tudjuk és a vételárat vissza tudjuk fizetni Önnek.1. Általános fogyasztói jogok
A jelen szabályzatunk nem érinti a fogyasztók általános, jogszabályból eredő jogait.
Annak érdekében, hogy Felhasználóink többet megtudhassanak fogyasztói jogaikról, látogassák meg az alábbi honlapokat:
Egyesült Királyság kormányzati portálja: www.direct.gov.uk
Magyarország kormányzati portáljának jogszabálykeresője: https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso
Európai Unió magyar nyelvű jogszabálykeresője: http://eur-lex.europa.eu/homepage.html?locale=hu
2. Elállási jog gyakorlása
Amennyiben a Megrendelő úgy dönt, hogy a megrendelt terméket nem kívánja megtartani, 14 nap áll rendelkezésére, hogy az átvett termékeket visszaküldje, illetve visszaküldési igényét a Megrendelő jelezze. A 14 napos határidő az elállási jog gyakorlására azon naptól kezdődik, mikor a termékek átvételre kerültek.
Az elállási jog gyakorlásához szükséges jelen szabályzatunk (illetve segítségére lehet GYIK rovatunk “ Mit kell tennem, hogy a megrendelésemet vissza tudjam küldeni?” részének) áttekintése.
2.1. Minden terméket használatlan állapotban, abban az eredeti, bontatlan csomagolásában kell visszaküldeni, melyben megkapta.
2.2. Amennyiben egy ruhadarab felpróbálásra kerül, illetve a megkapott termékek szemrevételezésre kerülnek, kérjük fordítson különös figyelmet arra, hogy a termék felpróbálása, illetve annak szemrevételezése során az ne károsodjon, illetve a címkézés ne kerüljön le a termékről. Felhívjuk figyelmét, hogy higiéniai okokból az alsóneműket és az arcmaszkokat nem lehet visszaküldeni.
3. A megrendelés visszaküldése
A Myprotein kéri Megrendelőit, hogy a termék(ek) visszaküldése érdekében kövesse az alábbi lépéseket:
3.1. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Honlapunk üzenőközpontján keresztül, vagy telefonon a +0044 (0) 161 8131487, külföldi tarifával hívható telefonszámon (felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélszolgálatunk az Egyesült Királyságban található, így a telefonszám felhívása magasabb költségekkel járhat).
3.2. Kérjük tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat arról, hogy miért szeretné a termékeket visszaküldeni, melyre azért van szükség, mert ha a termék sérült, vagy hibás volt, arra ügyfélszolgálatunknak külön kell megoldást találnia.
3.3. Ügyfélszolgálatunk ezt követően egy egyedi visszaküldési azonosító számot, és a visszaküldéshez szükséges egyéb információkat (cím stb.) e-mailben megküldi Önnek.
3.4. Kérjük kövesse ügyfélszolgálatunk által e-mailben küldött információkat és a visszaküldési formanyomtatványon szereplő instrukciókat (címzés, visszaküldési azonosító szám, megrendelésszám feltüntetése).
3.5. Kérjük gondosan csomagolja be a termékeket, hogy elkerülje azok szállítás során történő sérülését.
3.6. Gondosan őrizze meg a visszaküldésről kapott postai feladóvevényét, nyugtáját, számláját, egyéb visszaküldést igazoló dokumentumát, amíg a vételár visszafizetésére (vagy új termék elküldésére nem került sor).
3.7. Amennyiben új termék elküldését kérte, s a termék nem elérhető, a vételárat visszafizetjük Önnek az azzal megegyező módon, mint ahogy a termék kifizetésre került.
3.8. Minden visszaküldött termék vonatkozásában a visszaküldéssel járó kockázat a Megrendelőt/Felhasználót terheli egészen addig, míg az vissza nem érkezik raktárunkba. Ennek érdekében javasoljuk, hogy nyomon követhető szállítási módot válasszon termékei visszaküldésére.
4. Visszaküldött termékekre vonatkozó eljárás
Minden visszaküldött termék a Myprotein raktár illetékes osztálya által ellenőrzésre kerül (Returns Department).
Amennyiben a Megrendelő a vételár visszafizetését kérte, abban az esetben a termék(ek) teljes vételárát visszafizetjük az Ön részére (beleértve a megrendelés feladásakor annak elküldésével felmerült és kifizetett szállítási költséget, illetve annak termékre eső részét is).
A Myprotein raktárba (Returns Department) visszaérkezett termékek általában 7 munkanapon belül (de legkésőbb 30 napon belül) feldolgozásra kerülnek, majd az ezt követő 3-5 munkanapon belül a Megrendelőnek az egyenlegén kell találnia a visszafizetett vételárat. A visszafizetésre a termék kifizetésével azonos módon kerül sor.
5. Hibás, illetve sérült termékért kapott új termék visszaküldése
Amennyiben egy termék hibásan, vagy sérülten került kiszállításra és ezért cserébe új termék került kiküldésre, a Megrendelőt megilleti az elállási jog a cseretermék vonatkozásában, melynek gyakorlására vonatkozó határidő azt követően veszi kezdetét, hogy a csereterméket a Megrendelő kézhez kapta.
6. Termékek visszaküldésének költsége
A Myprotein kizárólag abban az esetben fizeti vissza a termékek visszaküldésének postaköltségét (illetve annak egy meghatározott részét), ha:
6.1. nem a megrendelt termék került elküldésre, vagy
6.2. a termék hibás, vagy sérült, vagy
6.3. ha a megrendelés duplán került kézbesítésére abból adódóan, hogy az eredeti megrendelés nem került a 10. pontban meghatározott szállítási időn belül kiszállításra, és azzal összefüggésben beállt a vélelem, miszerint a termék elveszett, azonban ennek ellenére az eredeti és az ismételten elküldött rendelés is kézbesítésre került és a Megrendelő nem kívánja (ellenérték fejében) mindkét megrendelést megtartani és egy megrendelést visszaküld a Myprotein részére.
Amennyiben úgy tapasztaljuk, hogy a hibásként, vagy sérültként visszaküldött termék valójában nem hibás, vagy sérült, abban az esetben a visszaküldési díj, postaköltség nem kerül visszafizetésre. A termék visszaküldési költsége a termék állapotától függ, melyről a Megrendelőt a Myprotein értesíti, miután a termék megvizsgálásra került.
Amennyiben a termék a 14 napos elállási jog gyakorlása miatt kerül visszaküldésre (vagyis a Megrendelő nem kívánja azt megtartani, s eláll korábbi vásárlási szándékától), abban az esetben a visszaküldés postaköltségét minden esetben a Megrendelő viseli.
7. Nem a megrendelt terméket került kiszállításra
A Myprotein Megrendelőink szíves elnézést kéri, amennyiben esetlegesen nem a megrendelt termék került kiszállításra. A Myprotein biztosítja minden megrendelőjét arról, hogy ez raktárában nem általános hiba, és az esetlegesen előforduló ilyen jellegű hibákat a lehető leggyorsabban kívánja megoldani.
Erre tekintettel kérjük, hogy a megkapott termékről készítsen fotót, és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
8. Sérült, vagy hibás termék került kiszállításra
A Myprotein Megrendelőinek szíves elnézését kéri, amennyiben a termék nem az elvárt állapotban érkezett meg. A probléma megoldása érdekben kérjük Megrendelőinket, hogy kövessék az alábbi lépéseket:
8.1. Kérjük legyen szíves fotót készíteni a sérült (hibás) termékről, hogy ügyfélszolgálatunk a sérülést, hibát láthassa.
8.2. Amennyiben a csomagolás is sérülten került kiszállításra, illetve kapott egy jegyzőkönyvet a szállítótól, miszerint a csomagolás korábban a szállítás során megsérült, kérjük legyen szíves arról is fotót készíteni.
8.3. Kérjük lépjen kapcsolatba ezt követően ügyfélszolgálatunkkal, és írja le pontosan, hogy mi a termék hibája, sérülése. Ha a termék csomagolása kiszakadt, a termék kiömlött stb., kérjük írja le, hogy a megmaradt terméket tudja-e használni, illetve ha igen, abból mennyit tud használni.
Elállási jogát a sérült, illetve hibás termékek vonatkozásában természetesen szintén tudja gyakorolni.
9. Hiányzó termék a megrendelésből
Szíves elnézést kérjük, amennyiben esetleg egy megrendelt terméket nem kapott meg. A probléma megoldása érdekben kérjük kövesse az alábbi lépéseket:
9.1. Kérjük győződjön meg arról, hogy a hiányzó termék nem külön csomagban került megküldésre.
9.2. Amennyiben a csomagolás sérülten került kiszállításra, illetve kapott egy jegyzőkönyvet a szállítótól, miszerint a csomagolás korábban a szállítás során megsérült, kérjük legyen szíves a sérülésről, illetve a jegyzőkönyvről fotót készíteni.
9.3. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, s tájékoztassa őket arról, hogy pontosan melyik terméke(ke)t nem kapta meg.
10. Hiányzó (elküldött, de nem kézbesített) megrendelés
Amennyiben nem kapta meg a megrendelését, arról – azt követően, hogy a csomag elküldését igazoló e-mailt megkapta – az alábbi határidőn belül tájékoztatnia kell minket annak érdekében, hogy a szállítóval szemben garanciális igényeinket érvényesíteni tudjuk, és egyúttal a termékeket ismét elküldhessük Önnek, illetve a vételárat visszafizethessük.
Online nyomon követhető szállítás esetén: 7-9 munkanap.
Online nyomkövetési szám nélkül elküldött megrendelés estén: 21 nap.
11. Panaszkezelés
Amennyiben a Megrendelő nem elégedett a termék visszaküldésének, kicserélésének, megjavításának módjával, vagy egyéb más panasza van, abban az esetben kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken:
- Írjon e-mailt Honlapunk üzenőközpontján keresztül, profiljába bejelentkezve
- Postai úton az alábbi címen: Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA;
- Telefonon a külföldi (emelt díjas) tarifával hívható telefonszámunkon: + (00)44 (0) 161 8131487 (ügyfélszolgálatunk az Egyesült Királyságban van);
- illetve amennyiben nem rendelkezik online felhasználói fiókkal, küldjön e-mailt a feedback@myprotein.com e-mail címre.
A visszaküldés megszervezéséhez kérjük, tekintse át a fenti lépéseket, és kattintson a "Visszaküldés regisztrálása" alatti kiemelt szövegre.
Azt szeretnénk, ha minden vásárlónk élvezné a termékeiket, ezért ha nem elégedett a megrendelésével, visszaküldheti nekünk. Önkiszolgálási lehetőséget biztosítunk, hogy gyorsan és egyszerűen elintézhesse a visszaküldést.
Ha nem kaptad meg a visszatérítést, és 10 munkanap telt el azóta, hogy megkaptad az e-mailt, akkor lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a fiókodon keresztül.