Gyorsított ruha visszaküldés
Kövesd az alábbi egyszerű lépéseket a nem kívánt ruhadarabok visszaküldéséhez.
-
1. Regisztráld a visszaküldést
Kattints IDE a visszaküldés megkezdéséhez.
-
2. Postázd a csomagot
Add meg a szükséges adatokat az oldalon és válassz a Packeta 1700+ átvevőpontja közül, ahol feladhatod a csomagot (otthoni nyomtatás nélkül). Figyelem, csomagautomatában nem lehet feladni!
-
3. A többit mi intézzük
Amint mégérkezett, visszatérítjük a visszaküldött ruhák vételárát, és e-mailben értesítést küldünk. Ez 3-5 munkanapot vehet igénybe a visszaküldés beérkezésétől számítva.
A jogosult visszaküldésnek kifogástalan állapotban kell lennie, és a kézhezvételtől számított 30 napon belül kell a visszaküldést kérelmeznie. A szabályzaton kívül eső visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseket ügyfélszolgálati csapatunkon keresztül vitatahatja meg, akiket IDE kattintva érhet el.
Alább olvashatja kiterjesztett visszaküldési szabályzatunkat és a teljes Általános Szerződési Feltételeket
Visszaküldési szabályokkal kapcsolatos kérdések
Visszaküldési szabályzatunk egyszerű! A termék kézhezvételétől számítva 30 nap áll rendelkezésére a visszaküldés megkezdésére. Minden megrendelés esetén elfogadunk visszaküldést, feltéve, hogy kifogástalan állapotban van. Ez azt jelenti, hogy bontatlanok, nem használtak, és a pecsétek sértetlenek.
Ha sérült vagy hibás terméket kap, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, saját vevői fiókon keresztül - akik eseti alapon megoldják a problémát. Kérjük, győződjön meg róla, hogy fényképes vagy videós bizonyítéka van, hogy a lehető leggyorsabban feldolgozzuk keresetét.
Felhívjuk figyelmét, hogy nem kínálunk cserét. Új rendelést kell leadnia, és vissza kell küldenie az eredetit a visszatérítésért.
Ezt a szabályzatot az Ön törvényes jogai mellett kínáljuk
A visszaküldési díjak megtekintéséhez kérjük, indítsa el a visszaküldési űrlapot a ide segítségével.Kattintson ide a visszatérés megkezdéséhez.
A visszatérítést 5 munkanapon belül vissza kell téríteni a számlájára, és e-mailben értesítjük, hogy ez folyamatban van!
Ha nem kapja meg a visszatérítést, és 10 munkanap telt el azóta, hogy megkapta e-mailünket, akkor fiókján keresztül kapcsolatba kell lépnie ügyfélszolgálatunkkal.