Ilyen tényleg csak 4 évente van! Szökőévi akció | MÉG 0 0 : 0 0 : 0 0 : Óra 0 0 : Perc 0 0 Mp
Ha erősnek érzed magad, akkor magabiztosnak is érzed magad. És akkor megállíthatatlan vagy.

Megerősödés

Ha erősnek érzed magad, akkor magabiztosnak is érzed magad. És akkor megállíthatatlan vagy.

Szerezz be minden szakértői tanácsot arról, hogy milyen étrend-kiegészítőket szedj, mikor szedd őket, valamint útmutatást arra vonatkozóan, hogyan erősödhetsz minden egyes nap.

Mi az erősítő edzés?

Vizsgáljuk meg az erőnléti edzéseket, és hogy miről is van szó. A hangsúly itt az erőépítésen van, nem pedig az izomépítésen. Igen, az izomtömeg növekedni fog az út során, de nem ez az elsődleges cél.


Az erő minden gyakorlatban és a mindennapi életben is előnyös, és segít abban, hogy a tested jól mozogjon, ahogy öregszel.


Ha erőnléti edzésre gondolsz, valószínűleg súlyzókra és kondigépekre gondolsz. De nem ez az egyetlen módja az erőfejlesztésnek.


Próbálj ki valami mást, például a saját testsúlyos gyakorlatokat és a kalisztenikát, vagy fogj néhány ellenállási szalagot, és próbáld ki a TRX-gépeket. Rázd fel a rutinodat, és találj örömet abban, amit csinálsz.


Bármelyik módját is választod az erőfejlesztésnek, ne feledd, mennyire fontos, hogy folyamatosan kihívást jelentsen az izmaidnak. Ennek egyik legjobb stratégiája a progresszív túlterhelés. Azzal fogsz fejlődést látni, ha minden alkalommal növeled az izomra vonatkozó követelményeket, például súlyt adsz hozzá, ismétléseket adsz hozzá, vagy növeled azt az időt, amíg az izmot feszültség alá helyezed.

Az erőnléti edzés előnyei?

Miért fontos a táplálkozás?

A táplálkozás támogatja a testet az edzéshez szükséges teljesítményhez, és segíti a testünk regenerálódását. A fehérje az élet szempontjából általában fontos makrotápanyag, néha az erőmű tápanyagaként is emlegetik. Jól kutatott tény, hogy a fehérje fogyasztása edzés után fokozza a teljesítményt az erő- és állóképességi edzések esetében.

A fehérje hozzájárul az izomtömeg növekedéséhez és fenntartásához, valamint a csontok karbantartásához, emellett segít helyreállítani az edzés során esetleg megsérült izomrostokat.

Fontos azt is figyelembe venni, hogy honnan származik az energiád, amikor edzel. A szénhidrátok kulcsfontosságúak az izomépítéshez, mivel energiát biztosítanak az edzésekhez, és feltöltik a glikogénraktárakat, elősegítve a gyorsabb regenerálódást. Elősegítik az izomnövekedést és -javulást is azáltal, hogy az inzulin felszabadulásával elősegítik a tápanyagok eljuttatását az izomsejtekhez.

Azért vagyunk itt, hogy megkönnyítsük a megfelelő termékek megtalálását az erősödéshez.