0
Kosár

Jelenleg nincsenek termékek a kosarában

Edzés

Haladó Street Workout edzésterv

Haladó saját testsúlyos Street Workout edzésterv – 600 ismétléssel

Ez az első haladó Street Workout edzésterv az oldalon. Fontos, hogy alaposan melegíts be, majd edzés közben fókuszálj arra az izom csoportra amit épp dolgozol. A lényeg, hogy figyelj a szabályosságra, mindent teljes mozgástartományban végezz, de koncentráltan. Inkább legyen kevesebb az ismétlés mint, hogy össze-vissza végezd el a feladatokat.

Az edzésterv haladó, azonban 3 verzióját is kipróbálhatod. Lásd lentebb:

Street Workout edzésterv és gyakorlatok

1. Lendület Nélküli Őrszem Húzódzkodás (5) + (10) Dinamikus Muscle Up

Street Workout edzésterv - Dinamikus Muscle UpAlsó pozícióban feszes vállövvel történő robbanékony húzódzkodásnál, húzás közben a nyújtótól el nem távolodva csukló felforgatásával, illetve a tenyér csúsztatásával egyidejűleg törekedj a könyék felforgatására váll rotáció segítségével. A robbanékonyságot kihasználva told fel magad a felső pozícióba, majd ismét érkezz vissza az alsó tartományba. Törekedve a vállak stabilságára, egyenletes munkavégzésre.

2. Tolódzkodás Ülésben (20)

Street Workout - tolódzkodásTolódzkodás közben igyekezz nagyjából 90° -ot tartani az alkar és a felkar közt az alsó pozícióban. A kart a kinyomásnál teljesen nyújtsd ki, ez persze nem jelenti azt, hogy ütközésig, erőből a könyököd terhelésével végezd a gyakorlatot. A feladat a koncentrált, lassú végrehajtást takar, óvva az ízületeket.

3. Guggolásból Magasugrás, Térdfelhúzással (25)

Street Workout - ugrásGuggoló pozícióból karokkal lendületet felvéve igyekezz térdfelhúzással egybekötve minél magasabbra elrugaszkodni a talajtól, majd szabályos guggoló helyzetbe érkezve ismételve a gyakorlatot végezd el a feladatot. Kiinduló helyzet: Sarok a talajon, térdek kifele, nagyjából vállszéles terpeszben egyenes, semmiképp sem görbe háttal.

4. L Ülésben Húzódzkodás, Szűk Alsó Fogással (15)

4Fontos, hogy feszes vállövvel indítsd a gyakorlatot, semmiképp se engedd ki az ízületi tokból a vállad. Igyekezz a mell vonalába felhúzni magad, majd kontrolláltan érkezz vissza a kiinduló helyzetbe.

5. Támaszmérleg Fekvőtámasz Gumi Szalaggal (20)

5A fekvőtámasz végrehajtása közben igyekezz minden izomcsoportodat feszesen tartani. Egyenes háttal történő karhajlítás közben mellkassal érintve a talajt végezd a gyakorlatot. Homorítást mellőzd, medence előre billentésével korrigáld a tartást.

6. Mellső Függőmérleg Fel/Le (15)
6A feszes vállöv ennél a gyakorlatnál szintén fontos, lendület nélkül végezz Front Lever helyzetbe történő kontrollált húzásokat.

7. Fordított húzódzkodás / Reversed Pull Up (10)
7A más néven macskanyúzás végrehajtásával (lógó helyzetből történő karok közt átfordulás) érkezz stabil kiinduló helyzetbe feszes vállövvel. Majd végezz húzásokat közelítve/érintve a hátad közepét.

Az edzésterv leírása:

Végrehajtási lehetőségek

1) Nehéz
– A feladatokat egymás után pihenő nélkül végezve kell haladnod az elsőtől az utolsó gyakorlatig
– (5 kör) – 1, 2 perc pihenő

2) Közepes
-A feladatokat külön-külön elvégezve 20mp pihenő beiktatással, de még mindig sorban haladva.
– (5 kör)

3) “Könnyű”
– Minden egyes feladatból végre kell hajtsd a megadott ismétlésszámot 5*, azonban egyenként és 45 mp pihenővel
– Így haladva kell végig menned a gyakorlatokon

 

Ideje feltölteni az ambícióid és nekilátni!  Gyerünk, hozd ki magadból a maximumot!



Berecz István

Berecz István

Streetworkout versenyző és edző

A nevem Berecz István, eléggé sportos életstílussal nőttem fel, már gyermek korom óta foglalkoztatnak a különféle mozgásformák, mindent a saját testsúlyos edzés egyik fő ágazatával kezdtem, az úszással, futással. 10 éve találkoztam először a Street Workouttal és már 7. éve űzöm fő sportágként. Véleményem szerint minden ember genetikusan arra született, hogy mozogjon: méghozzá gyakran és kitartóan. Megannyi lehetőség, potenciál van abban ha valaki sportol. Edzőként személyesen és online is foglalkozom kezdőkkel, haladókkal, versenyszerű sportolókkal, de lehet szó akár amerikai focistáról, úszúról, vagy új generáció kineveléséről. Generalista típus vagyok, így sok téren van már tapasztalatom (falmászás, atletika), illetve a rehabilitáció terén is. Fontosnak tartom az egészséges organikus táplálkozást, mellyel természetes úton találhatunk mindenre gyógymódot, illetve sportteljesítményünket is növelhetjük. Keress bátran, bármikor, hiszen azért vagyok itt, hogy segítsek és hogy megtaláld a saját utad a mozgás és a táplálkozás világában.