Edzés

Mit tehetsz az izomláz ellen? | Izomláz megelőzése és csökkentése

Edzés

Mit tehetsz az izomláz ellen? | Izomláz megelőzése és csökkentése

Az izomláz ellen felléphetsz többféle módon, megelőzése egyszerűbb, mint gondolnád. Cikkünkben megtudhatod, hogy kerülhető el és csökkenthető a fájdalmas edzés utáni izomláz.

2021-09-27 20:52:58MyproteinHU

Vállból nyomás szabályosan | Fej fölé nyomás technikája

Edzés

Vállból nyomás szabályosan | Fej fölé nyomás technikája

A vállból nyomás az egyik leghatásosabb összetett gyakorlat, amelyet végezhetsz. Cikkünkben megismerheted a fej fölé nyomás szabályos kivitelezését.

2021-09-23 22:32:59Chris Appleton

Combhajlítás kisokos | Technika, tippek, gyakori hibák

Edzés

Combhajlítás kisokos | Technika, tippek, gyakori hibák

Combhajlítás kisokosunkban megismerheted a gyakorlat helyes kivitelezésének módját, a leggyakrabban előforduló hibákat és hasznos trükköket.

2021-09-07 21:14:58MyproteinHU

Előre emelés kézi súlyzóval | Előnyei és technikája

Edzés

Előre emelés kézi súlyzóval | Előnyei és technikája

Az előre emelés a legjobb gyakorlat, ha a váll elülső részét vagy az elülső deltoidot szeretnénk fejleszteni. Cikkünkből megismerheted helyes kivitelezését.

2021-09-06 18:03:06MyproteinHU

Edzés divathullámok a 90-es évekből, amelyek mára eltűntek

Edzés

Edzés divathullámok a 90-es évekből, amelyek mára eltűntek

Cikkünkből megismerheted a 90-es évek edzés divathullámait, amelyek mára már eltűntek, és hatékony, modern alternatíváikat.

2021-09-01 06:43:12Monica Green

A 11 leghatékonyabb HIIT edzés bármely sportcél eléréséhez

Edzés

A 11 leghatékonyabb HIIT edzés bármely sportcél eléréséhez

A HIIT edzésmódszer hatékonysága kétségtelen. Olvasd el cikkünk a bármely sportcél elérését támogató, 11 izzasztó HIIT edzés megismeréséhez!

2021-08-30 06:52:08MyproteinHU

15 perces HIIT edzés a kockahasért | Otthoni has edzés

Edzés

15 perces HIIT edzés a kockahasért | Otthoni has edzés

Unalmas jelenlegi otthoni hasedzés rutinod? Ha eleged van a végeláthatatlan felülésekből, olvasd el a 15 perces HIIT edzés rutint bemutató cikkünket!

2021-08-26 06:59:06MyproteinHU

Levezetés edzés után | Amit kihagyhatsz, és ami kötelező!

Edzés

Levezetés edzés után | Amit kihagyhatsz, és ami kötelező!

A levezetés edzés után az az időszak, amikor dinamikus vagy statikus gyakorlatokat végzünk a pulzusunk csökkentése, illetve az izmaink nyújtása érdekében. Cikkünkben elmagyarázzuk, miért is fontos mindez.

2021-08-12 07:19:00MyproteinHU

Fekvenyomás ferde padon technikája & alternatívái | Legyél a gyakorlat mestere!

Edzés

Fekvenyomás ferde padon technikája & alternatívái | Legyél a gyakorlat mestere!

A legnépszerűbb gyakorlat, amely a felső mellet célozza, a ferde pados fekvenyomás, egyenes rúddal. Cikkünk bemutatja a gyakorlat helyes végrehajtását és különféle variációit.

2021-08-04 13:47:20Chris Appleton

Mi az a fartlek futás? | Edzésterv és előnyök

Edzés

Mi az a fartlek futás? | Edzésterv és előnyök

A fartlek futás egy olyan egyedülálló edzéstípus, amely a hagyományos egyenletes kocogás vagy a rövid sprintek helyett egy dinamikusabb mozgásfajtát alkalmazva fejleszti az aerob teljesítményünket.

2021-07-26 16:31:00Chris Appleton

Ne hagyja ki akcióinkat | Klikk Vásárlás