Sportteljesítmény fokozása és javítása | Érd el a célodat

Edzés

Sportteljesítmény fokozása és javítása | Érd el a célodat

Az úszástól kezdve a footballig és kerékpározásig, számos módot tudunk, hogy segítsünk testedből a legjobb teljesítményt kihozni, legyen szó akár az úszás rajtjáról vagy a szabadrúgásról. Bármilyen szinten is tartasz, a megfelelő lökettel sikert érsz majd el. Fedezd fel a kiegészítőket, amik a legjobb teljesítményt hozzák ki testedből!

2018-12-13 14:48:44Jennifer Blow

Mit vegyél fel idén Black Friday napján? | A limitált kiadású kollekció elstartolt

Edzés

Mit vegyél fel idén Black Friday napján? | A limitált kiadású kollekció elstartolt

Idén is készülünk az ünnepre… na, ne aggódj, még nem a karácsonyról beszélünk. Hanem a Black Friday-ről!

2018-11-22 18:13:13Jennifer Blow

Hogyan építs izmot és tömeget? | Érd el a célod

Edzés

Hogyan építs izmot és tömeget? | Érd el a célod

Ha izom-és tömegnövelésről van szó, rettenetesen sok információval találod szemben magadat, hogy mit is próbálj ki, és mit szerezz be. Sajnos, nem létezik egy csoda kiegészítő, ami azonnal szétrepeszti rajtad a pólót, a növekedéshez vezető út odaszánást, sok edzést és megfelelő táplálkozást igényel.

2018-11-05 18:14:37Jennifer Blow

TRX edzés | népszerű edzésmódszer, de mik az előnyei és mire jó?

Edzés

TRX edzés | népszerű edzésmódszer, de mik az előnyei és mire jó?

A rezisztenciaedzés egyik formája a TRX (Total Resistance eXercises) is. Itt is a saját súlyunkat használjuk ellenállásként, akárcsak a saját testsúlyos (callisthenics v. tornagyakorlatok) során, viszont ellentétben az egyszerű fekvőtámaszokkal, itt egy felfüggesztés segítségével végezzük a gyakorlatokat.

2018-08-31 14:01:32Ádám Norbert

Egyensúly a testépítés és az iskolai élet között | Lubomba megosztja titkait

Edzés

Egyensúly a testépítés és az iskolai élet között | Lubomba megosztja titkait

Sokak számára nehezen leküzdhető kihívást jelenhet az iskolai kötelezettségek és egyéb elfoglaltságok összeegyeztetése. Ennyi elfoglaltság mellet egyáltalán lehetséges időt találni sporttevékenység folytatására? Összeegyeztethető az iskolai élet és a testépítés? Az alábbi sorokban olvasható interjú ezekre a kérdésekre igyekszik választ adni.

2018-08-28 12:38:11Rózsa Zoltán

Edzésterv nőknek | Hogyan kezdj neki? Kezdőknek is

Edzés

Edzésterv nőknek | Hogyan kezdj neki? Kezdőknek is

A nők edzésével kapcsolatosan számos tévhit kering a médiában. Hogyan edzünk? Milyen gyakorlatokkal? Máshogy kell mint a férfiaknak? Lehetünk túl izmosak? Cikkünkben mindezekre válaszolunk és egy konkrét edzéstervet is találsz nőknek.

2018-08-25 07:27:47Ádám Norbert

A váll edzése | Legjobb gyakorlatok a domináns megjelenésért

Edzés

A váll edzése | Legjobb gyakorlatok a domináns megjelenésért

Kevés dolog van akkora hatással külső megjelenésünkre és a fizikumunkra, mint a széles vállak. Amikor a hölgyek felmérnek egy férfit, az egyik legfontosabb tulajdonság, amit (tudat alatt) észrevesznek/megfigyelnek a váll:csípő arány. Hogyan edzünk rá? Mire figyeljünk? Cikkből kiderül

2018-08-23 08:50:03Ádám Norbert

Az SMR henger | Mi ez és hogyan használd?

Edzés

Az SMR henger | Mi ez és hogyan használd?

Az SMR, vagy más néven self-myofascial release terápia az elmúlt pár évben különösen nagy népszerűségnek örvend. Szerintem mindenki találkozott már valamilyen formájával – a klasszikus SMR-henger gyakorlatilag kötelező eszköze, kiegészítője minden egyes teremnek. De megéri vele foglalkozni?

2018-08-22 19:04:42Ádám Norbert

Calisthenics edzés: A saját testsúlyos edzésterv, mely bárhol végrehajtható

Edzés

Calisthenics edzés: A saját testsúlyos edzésterv, mely bárhol végrehajtható

A saját testsúlyos edzés az elmúlt néhány évben eléggé felkapott lett. Egyre több applikáció és videó jelenik meg, ami segítségedre lehet, hogy edzésedet ütemezd és mutassák, hogyan haladsz a gyakorlatok végrehajtásában. Íme 7 gyakorlat amit könnyen kipróbálhatsz bárhol.

2018-08-17 08:09:49MyproteinHU

A futás előtti bemelegítés fontossága és gyakorlatok

Edzés

A futás előtti bemelegítés fontossága és gyakorlatok

Futás előtt futás? Igen! De azért ne gondoljuk, hogy mindössze annyit kell tennünk egy futóverseny, vagy akár egy -edzés előtt, hogy kocogunk pár percet. Ugyan, van benne igazság, hogy a futás is egyfajta bemelegítés, és abban is, hogy futás közben is bemelegszünk. Azonban a cikk elolvasása után, beláthatjuk, hogy miért nem elég ennyi, ahhoz hogy úgy teljesítsünk, ahogyan mi azt szeretnénk.

2018-08-05 08:04:59Fazekas Dániel