Edzés

Power Clean and jerk elsajátítása - fevétel és lökés | Súlyemelés technikák

A helyből lökés /power jerk/ az olimpiai súlyemelés egyik gyakorlata. Egy fantasztikus módja annak, hogy nagyobb súlyt juttass fejfölé, miközben kontroll alatt tartod – erőfejlesztéshez nagyszerű! A lökés másik fajtája az ollózva lökés /split jerk/. Ma bemutatjuk mindkét módszert és a clean elsajátítását.

2018-06-13 08:00:56Fekete Kristóf

Edzés

Útmutató a sportsérülések átvészeléséhez | regeneráció

Húzódás, rándulás, ficam, csak hogy néhányat említsünk a leggyakoribb sérülések közül. Sajnos el kell fogadnunk azt a tényt, hogy aki fizikailag aktív, az a folytatott tevékenység bármely pillanatában sérülésen kaphatja magát. Mit tegyünk ha már megtörtént a baj?

2018-06-09 06:36:09Fazekas Dániel

Edzés

Rosszullét futás közben | Hogyan előzzük meg, lépjünk túl a holtponton?

Sajnos szinte minden hosszútávfutó (maratonista) egyszer megtapasztalja, hogy milyen is rosszul lenni egy-egy futás alatt. A maratonisták ezt a szakaszt a „falnak” hívják, ilyenkor olyan érzésünk támadhat, hogy egyszerűen nem bírunk tovább futni, ilyenkor akár szédülés, hallucináció, hányinger is úrrá lehet rajtunk. Mi a megoldás?

2018-06-08 07:31:08Kelemen József

Edzés

Bemutatjuk a Boost-ot | Futóruházat férfiak számára

Nem akarsz olyan ruházatot, ami visszatart attól, hogy a kardio edzéseden vagy a futópályán a lehető legtöbbet kihozd magadból. Éppen ezért alkottuk meg a Boostot, hogy teljesítményedet a következő szintre emelje.

2018-05-29 18:02:26MyproteinHU

Edzés

Ignite, a ruházat, amely lángra lobbantja edzésedet | Vadonatúj női kollekció

Egész télen ugyanabban a fekete leggingsben és felsőben voltál, de itt az idő, hogy ezeket a sötét és unalmas cuccokat félredobd, és elkapjon a nyári életérzés ezzel a pezsdítő szereléssel.

2018-05-28 19:37:06MyproteinHU

Edzés

Súlyzós edzés nőknek III. rész | Felsőtest edzés

Ha azt mondanám képzeljünk el egy számunkra tökéletes női alakot, biztos vagyok benne, hogy a nők nagy része egy vékony csípőjű, de egy picit szélesebb hátú, vállú alakot fog elképzelni. Hogy ezt elérjük a megfelelő étrend mellett kell a megfelelő felsőtest edzés is!

2018-05-11 09:17:43Kelemen József

Edzés

Edzőtermi felszerelések, hogyan és mikor használjuk őket? | bandázs, öv, gurtni

Szinte minden ember edzőtáskájában ott lapul egy csukló- vagy térdszorító, akár egy súlyemelő öv. Azonban ezek rendszeres használatáról nagyon megoszlanak a vélemények! Érdemes minden gyakorlatnál használni egy-egy adott felszerelést? Érdemes már kezdőként használni őket?

2018-05-10 16:56:43Kelemen József

Edzés

Súlyzós edzés nőknek II.rész | Láb edzés

Most a láb edzéséről lesz szó! Rengeteg gyakorlat közül választhatunk, vannak olyanok azonban melyeket mindenképp érdemes beiktatni az edzéstervünkbe, általában ezek összetett gyakorlatok, melyek több izomcsoportot is megmozgatnak!

2018-05-08 08:52:26Kelemen József

Edzés

Súlyzós edzés nőknek I. rész | Az alapok

A nők egy részétől nagyon messze állhat, a súlyzós edzés világa. Azonban, ha szép alakot szeretnénk, a súlyzós edzés segítheti legjobban a céljaink elérését. Nagyon szépen formálódhat az alakod, izmosodhatsz, zsírt is veszíthetsz és nem mellesleg erősödni is fogsz!

2018-05-02 07:40:11Kelemen József

Edzés

Csoportos személyiedzés | Jobb egy társsal edzeni, mint egyedül?

Előfordulhat, hogy motivációhiányban szenvedünk, és többet akarunk kihozni az edzéseinkből, akkor az egyik legjobb ötlet edzőpartnerrel, de akár csoporttal tenni azt. Még ha olybá tűnik is, hogy a „magányos farkas”, „egyedül jó edzeni” állítások illenek ránk, akkor is elmondható, hogy egy jól megválasztott edzőtárs képes kihozni belőlünk azt a maradék erőt és energiát, ami plusz ismétléseket vagy métereket is jelenthetnek.

2018-04-24 07:25:07Fazekas Dániel