Trapéz rudas felhúzás | Előnyei és technikája

Edzés

Trapéz rudas felhúzás | Előnyei és technikája

A trapéz rudas felhúzás egy remek gyakorlat erőnk és izomzatunk fejlesztésére, amivel egyszerre több izomcsoportot is meg tudunk célozni. Ismerd meg jobban a gyakorlatot cikkünkből!

2019-07-18 10:47:43MyproteinHU

Húzódzkodás | Előnyei és technikája

Edzés

Húzódzkodás | Előnyei és technikája

A húzódzkodás az egyik leghatásosabb felsőtest gyakorlat, ami létezik. Cikkünk bemutatja a helyes technikát, a gyakorlat előnyeit és hogy hogyan kerülheted el a gyakori hibákat.

2019-07-11 11:48:52Ádám Norbert

Sétáló kitörés | Előnyei és technikája

Edzés

Sétáló kitörés | Előnyei és technikája

A kitörés az egyik legjobb választás, ha tested alsó részét szeretnéd fejleszteni. Ismerd meg cikkünkből a sétáló kitörés technikáját és előnyeit!

2019-07-10 20:19:32MyproteinHU

Tárogatás kézisúlyzóval | Tippek, trükkök és előnyök

Edzés

Tárogatás kézisúlyzóval | Tippek, trükkök és előnyök

Érdemes megfontolnod a kézisúlyzós tárogatás edzéstervedbe történő beépítését, amennyiben formás, nagyméretű és jól szeparált mellizmokat szeretnél építeni. Tudj meg többet a gyakorlat előnyeiről, a helyes végrehajtásáról, valamint a gyakori hibákról!

2019-06-26 13:25:41MyproteinHU

Bicepsz edzés | 5 Legjobb bicepsz gyakorlat

Edzés

Bicepsz edzés | 5 Legjobb bicepsz gyakorlat

Akár ujjatlanban vagyunk, akár nem, nincs okunk könnyelműen kezelni a bicepsz edzését, ugyanis a ’kar-szezon’ egész éves. De mi az 5 legjobb gyakorlat a nagyobb bicepszekért? Ebben a cikkben 5 gyakorlatot mutatunk be, melyek segítségével kitöltheted az ingujjadat!

2019-06-14 11:45:46Hajdu Dóri

6 hatékony tipp az izomtömeg növeléshez és fogyáshoz

Edzés

6 hatékony tipp az izomtömeg növeléshez és fogyáshoz

Az izomtömeg növelés és alacsony testzsírszázalék egyidejű fenntartása korántsem könnyű. Cikkünkben gyakorlati tanácsokkal látunk el, hogyan juthatsz közelebb sportcélod eléréséhez!

2019-06-07 13:27:06Mark Hearris

Fitnesz motiváció | 10 tipp: eljutni a motiválttól az elkötelezettig

Edzés

Fitnesz motiváció | 10 tipp: eljutni a motiválttól az elkötelezettig

Szóval lehet, hogy már rendelkezel motivációval. Nagyszerű. De itt már tartottunk. Egy hét, esetleg kettő szuper királyság, aztán szép lassan visszajönnek a régi szokások. Tehát mit tehetnél ezúttal, hogy biztosan motivált és elkötelezett maradj?

2019-01-28 15:27:07Lauren Dawes

Hogyan álljunk neki a kardió edzésnek? | 10 hetes kardió edzésterv

Edzés

Hogyan álljunk neki a kardió edzésnek? | 10 hetes kardió edzésterv

Az új évi testátalakítások elengedhetetlen kelléke a kardió – különösképpen a futás. Ha engem kérdeznek, mindig azt mondom, hogy menjen az ember súlyzózni, azzal lehet a legtöbb eredményt és a legnagyobb átalakulást elérni. Ettől függetlenül természetesen jó eredmények érhetők el a megfelelően összeállított kardió edzéssel is.

2019-01-22 14:39:50Ádám Norbert

A kardió edzés 10 előnye

Edzés

A kardió edzés 10 előnye

Miért érdemes kardiózni? Milyen pozitív hatása van az ilyen mozgásformának? Cikkünkben összeszedtük a kardió edzés 10 előnyét, amely számodra is hasznos lehet. Mi a helyzet a kalóriaégetéssel-zsírégetéssel, regenerálódással?

2019-01-22 14:23:55Ádám Norbert

Hogyan tudunk javítani a futósebességen?

Edzés

Hogyan tudunk javítani a futósebességen?

Elég hosszan képes vagy már futni, de 5 kilométert nehézkes 30 percnél kevesebb idő alatt megtenned?

2019-01-18 17:44:07Evangeline Howarth