Edzés

Calisthenics edzés: A saját testsúlyos edzésterv, mely bárhol végrehajtható

A saját testsúlyos edzés az elmúlt néhány évben eléggé felkapott lett. Egyre több applikáció és videó jelenik meg, ami segítségedre lehet, hogy edzésedet ütemezd és mutassák, hogyan haladsz a gyakorlatok végrehajtásában. Íme 7 gyakorlat amit könnyen kipróbálhatsz bárhol.

2018-08-17 08:09:49MyproteinHU

Edzés

A futás előtti bemelegítés fontossága és gyakorlatok

Futás előtt futás? Igen! De azért ne gondoljuk, hogy mindössze annyit kell tennünk egy futóverseny, vagy akár egy -edzés előtt, hogy kocogunk pár percet. Ugyan, van benne igazság, hogy a futás is egyfajta bemelegítés, és abban is, hogy futás közben is bemelegszünk. Azonban a cikk elolvasása után, beláthatjuk, hogy miért nem elég ennyi, ahhoz hogy úgy teljesítsünk, ahogyan mi azt szeretnénk.

2018-08-05 08:04:59Fazekas Dániel

Edzés

Miért jó a futás? Mik az előnyei? Van-e hátránya?

Napjainkban a futás az egyik legkedveltebb testmozgás. Ez leginkább annak köszönhető, hogy semmilyen felszerelést nem igényel, egy pár futócipőn kívül. Tudományos vizsgálatok bizonyítják, hogy a futás olyan boldogsággal és jó érzéssel tölti el a testet és az elménket, hogy képes rabul ejteni minket. Sőt mi több, ha ráadásul ezt alkalomról, alkalomra fejlődő teljesítménnyel megerősítjük, akkor kerülünk csak igazán „veszélybe”. :)

2018-08-02 08:00:07Fazekas Dániel

Edzés

Ruth Naylor aki legyőzte a rákot | 12 hetes felépülési időszaka a Myprotein segítségével

Ruth Naylor egy 33 éves angliai anyuka, aki egy vállalkozást vezet. 2017 augusztusában egy nagyon ritka vérrákkal (limfómával) diagnosztizálták. Azonban hála Istennek nagyjából 1 hónappal ezelőtt tudta meg, hogy sikerült legyőznie ezt a betegséget! Az utolsó 10 hónapban Ruth a sportolásban találta meg a nyugalmát, ez sokat segített abban, hogy lelkileg erős maradjon ebben a nagyon nehéz időszakban.

2018-07-28 07:00:19Kelemen József

Edzés

A 10 perces szabadtéri HIIT edzés, amit bárki kipróbálhat

Ez a gyors, 10 perces HIIT edzés felrobbantja a kalóriáidat és szó szerint seperc alatt elégeti a zsírt anélkül, hogy el kellene látogatnod a konditerembe. Egyszerűen csak menj ki az udvarra vagy a helyi parkba!

2018-07-12 09:30:22MyproteinHU

Edzés

Plank edzésterv | Kezdőknek és haladóknak egyaránt.

A mostani cikkben hoztunk nektek egy konkrét plank edzéstervet, amit edzésnapokra vagy pihenőnapokra is beilleszthettek! 3 napos leosztásban, külön kezdő és haladó gyakorlatokkal.

2018-07-10 07:40:44Kelemen József

Edzés

Hasizom | gyakorlat, edzés és ami mögötte van

Talán nincs még egy izomcsoport, ami olyan mértékben összekapcsolódott volna a fittséggel, a sportos külsővel és az esztétikummal, mint a hasizom – alias „kockahas”.

2018-07-05 07:11:25Ádám Norbert

Edzés

Egy kiváló parki edzés, melyet egy padnál is végezhetsz | Otthoni edzés

Nincs mindig szükség edzőteremre vagy felszerelésre ahhoz, hogy egy kemény edzésben részesülj. Valójában most, hogy itt a nyár, bárhol edzhetsz... még a parkban lévő padon is!

2018-07-03 16:30:02MyproteinHU

Edzés

A plank gyakorlat | 8 plank variáció a törzs erősítésére!

A plank egy nagyon jó gyakorlat a törzsizmok erősítésére. A plank egy izometrikus gyakorlat, a lényege, hogy egy adott pozíciót minél hosszabb ideig tartunk a gravitáció ellenében. Rengeteg féle plank létezik, mi a mostani cikkben 8 variációt írunk le nektek! Lesznek könnyebbek és nehezebbek is!

2018-06-30 15:00:18Kelemen József

Edzés

Miért jó a plank? | A plank gyakorlat top 6+1 előnye!

A különféle plank gyakorlatok megfelelően végezve, nagyon előnyösek lehetnek a fizikumunkra, testtartásunkra és erősségünkre nézve is! Nézzük is meg miért, mik az előnyei a rendszeresen végzett planknak?

2018-06-29 07:15:47Kelemen József