Edzés

Edzőtermi és otthoni lábedzés nőknek

Edzés

Edzőtermi és otthoni lábedzés nőknek

Cikkünkből olyan otthoni lábedzés gyakorlatokat ismerhetsz meg, amelyek elegendő terhelést nyújtanak fittséged megőrzéséhez!

2021-02-26 20:05:17Chris Appleton

Reggeli motiváció | Hogyan kezdd edzéssel a napod?

Edzés

Reggeli motiváció | Hogyan kezdd edzéssel a napod?

Íme, pár reggeli motivációs ötlet, hogyan készülj fel egy reggeli edzéshez, illetve hogyan érezd magad ébernek és élénknek, fáradtság helyett.

2021-02-12 19:01:03Evangeline Howarth

Miért érdemes kipróbálni a kocogást, és honnan tudható, ha rosszul csináljuk?

Edzés

Miért érdemes kipróbálni a kocogást, és honnan tudható, ha rosszul csináljuk?

A kocogás sokak számára tökéletes tevékenység, mivel költségmentes, társasági program és a testmozgást is biztosítja.

2021-01-24 13:30:46Isaac Syred

A pihenőnapok jelentősége | Miért is tarts pihenőnapot?

Edzés

A pihenőnapok jelentősége | Miért is tarts pihenőnapot?

A pihenőnapok minden sportrajongó edzéstervének kulcsfontosságú része. Ezek által lehetővé válik a testi és lelki felépülés, regeneárció. Cikkünkből megtudhatsz többet jelentőségéről!

2020-10-31 17:08:01Jamie Wright

Jóga kisokos | Minden, amit tudni érdemes a jógáról

Edzés

Jóga kisokos | Minden, amit tudni érdemes a jógáról

Ismerd meg a Myprotein újdonsült, jóga edzésekre szabott Composure kollekcióját, és tedd még praktikusabbá jóga edzéseidet!

2020-10-31 10:45:11Lauren Dawes

Fekvőtámasz kisokos | A szabályos fekvőtámasz technikája, hatása & alternatívái

Edzés

Fekvőtámasz kisokos | A szabályos fekvőtámasz technikája, hatása & alternatívái

A fekvőtámasz az edzéstervek egyik - ha nem a - leggyakoribb alkotóeleme. Szinte bárhol kivitelezhető, különösebb felszerelés nem szükséges hozzá, és rendkívül nagy szerepet játszik a törzsizmok és a felsőtest erősítésében.

2020-10-30 10:40:58Chris Appleton

Így égess el 100 kalóriát akár kevesebb, mint 30 perc alatt!

Edzés

Így égess el 100 kalóriát akár kevesebb, mint 30 perc alatt!

Íme, a kalóriaégetés 10 egyszerű módja, hogy akár otthon is 100 kalóriát égess akár kevesebb, mint 30 perc alatt.

2020-09-25 17:26:16Lauren Dawes

Mell és tricepsz edzés | Eddz úgy, mint egy profi testépítő!

Edzés

Mell és tricepsz edzés | Eddz úgy, mint egy profi testépítő!

Ez a nagy volumenű mell- és tricepsz edzés nagyon jó módja annak, hogy elérd azt a teltebb mellizmot, amire mindig is vágytál.

2020-09-23 14:01:14Isaac Syred

Unod már a mellről nyomást? | Mellről nyomás alternatívák

Edzés

Unod már a mellről nyomást? | Mellről nyomás alternatívák

A mellről nyomás egy jól bevált gyakorlat a vállizmok építésére és a teljes felsőtest erősítésére. Az alábbi cikkben bemutatunk néhány gyakorlatot a sok közül, amikkel kiegészítheted a mellről nyomásaidat.

2020-08-29 10:12:05Isaac Syred

10 tipp a hatékony edzéshez | Hozd ki a legtöbbet edzéseidből!

Edzés

10 tipp a hatékony edzéshez | Hozd ki a legtöbbet edzéseidből!

Cikkünkben 10 olyan hasznos tanácsot olvashatsz a hatékony edzéshez, amelyek kezdő és tapasztalt sportolók számára egyaránt hasznosak lehetnek.

2020-08-05 16:46:05Isaac Syred

Ne hagyja ki akcióinkat | Klikk Vásárlás