Edzés

Csoportos személyiedzés | Jobb egy társsal edzeni, mint egyedül?

Előfordulhat, hogy motivációhiányban szenvedünk, és többet akarunk kihozni az edzéseinkből, akkor az egyik legjobb ötlet edzőpartnerrel, de akár csoporttal tenni azt. Még ha olybá tűnik is, hogy a „magányos farkas”, „egyedül jó edzeni” állítások illenek ránk, akkor is elmondható, hogy egy jól megválasztott edzőtárs képes kihozni belőlünk azt a maradék erőt és energiát, ami plusz ismétléseket vagy métereket is jelenthetnek.

2018-04-24 07:25:07Fazekas Dániel

Edzés

A HIIT edzés kisokos | magas intenzitású intervall edzés

Az elképzelés, hogy az izomépítéshez súlyzózni kell, a fogyáshoz pedig kardiózni, közismert. Van jobb megoldás is? Mi a helyzet a 2000-es évek óta felkapott intervall edzéssel?

2018-04-21 07:54:04Ádám Norbert

Edzés

Hogyan éljük túl a lábnapot? | 4 tipp lábedzéshez

A felsőtest edzése egyrészt kevésbé annyira küzdelmes fizikailag és mentálisan, mint a test alsó fele, másrészt pedig, a váll-, a kar-, a mellizmok sokkal látványosabb, illetve „divatosabb” izmok. DE! Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy ez az egyik legnagyobb hiba, amit elkövethetsz, ha fejlődni szeretnél?

2018-04-15 07:09:06Fazekas Dániel

Edzés

Kardió: éhgyomorra vagy ne?

Mind a tavaszi, mind pedig az őszi versenyszezon közeledtével rendszeresen látni a teremben korán reggel, hajnalban versenyzőket, akik a reggeli „éhgyomros” kardiót végzik. Fáradtan és erőtlenül tekernek, taposnak, sétálnak vagy épp futnak. Le a kalappal az elhivatottságuk és az akaraterejük előtt, de akartan akaratlan felmerül a kérdés, hogy vajon szükség van erre?

2018-04-07 07:34:44Ádám Norbert

Edzés

Hogyan kell edzeni diéta alatt?

Ugye népszerű az az elképzelés, hogy a súlyzó segít az izmokat építeni, miközben a kardió segít zsírt égetni. Azt is gyakran lehet hallani, hogy ha izmot akarunk építeni, akkor nagy súlyokkal kell edzeni, miközben a zsírégetéshez inkább a kisebb súlyok és magasabb ismétlésszámok a nyerők. Nézzünk azonban egy más, ha úgy tetszik kevésbé „wellness magazinos” megközelítést.

2018-04-06 07:51:57Ádám Norbert

Edzés

A váll edzés legfontosabb alapelvei | erő- és izomfejlesztés

Az alábbi cikkben a vállizmok méretének és erejének növeléséhez szükséges alapvetésekről olvashatsz. Olyan összefüggéseket ismerhetsz meg, amelyek segíthetnek jelenlegi edzéseidet hatékonyabbá tenni.

2018-04-05 13:15:58Rózsa Zoltán

Edzés

Ez történik a súlyoddal, ha a pároddal együtt edzel

Katasztrofális következményekkel járhat, ha kicsit is rosszul válaszolja meg valaki a „Nagy a fenekem ebben a ruhában?” kérdést, de ha a párok együtt fogyókúráznak, annak lehet pozitív hatása is egy friss tanulmány szerint.

2018-04-02 07:35:24MyproteinHU

Edzés

Interjú Kozma Dominikkal, világ- és Európa-bajnok bronzérmes úszóval

A magyar sportéletben kevésbé jártas személyek számára is ismerősen csenghet Kozma Dominik neve. A 26 éves magyar úszóbajnok Magyar Ezüst Érdemkereszt díja, országos rekordjai, világ- és Európa-bajnoki sporteredményei mellett szellemes, humoros és a szokványostól gyakorta eltérő média megnyilvánulásaitól vált széles körben ismertté.

2018-03-14 10:07:13Rózsa Zoltán

Edzés

Sérülés megelőzés: hogyan válasszunk cipőt?

Súlyzós edzések folyamán, ha nem kényelmes ruhában edzünk és folyton igazítani kell, kizökkenthet a koncentrációból. De, ami a legfontosabb, az öltözködést illetően, hogy a sportoláshoz megfelelő cipőt válasszunk! Ez nagyon sok sérüléstől menthet meg minket!

2018-03-13 07:10:43Kelemen József

Edzés

Mi a legjobb edzés kosárlabdázóknak? Edzésterv, gyakorlatok

Világszerte, több mint 300 millióan kosaraznak versenyszerűen vagy csak hobbi szinten. A kosárlabdázás nem igényel túl sok eszközt, így nem véletlenül ilyen elterjedt sport. Nem beszélve arról, hogy a versenyszerű kosarazás nagyon izgalmas tud lenni, nagyon sok esetben az utolsó másodpercek is döntőek tudnak lenni. Nagyon könnyen beszippanthat ez a mozgásforma.

2018-03-11 08:13:17Kelemen József