Táplálkozás

A Candida | tünetei, diéta, étrend, kezelése

A Candida egy gombanemzetség. Amikor valaki a Candidáról beszél, akkor mindig ezen nemzetség egyik fajára, a Candida albicans-re gondol. Ennek a cikknek a célja, hogy pontosan bemutassa, mi az a Candida ill. a candidiasis és mi a hivatalos megközelítés a kezelésére.

2018-06-11 19:21:10Ádám Norbert

Táplálkozás

Szénhidrát bevitel állóképességi sportolóknak | Miért fontos? Mennyi szénhidrát kell?

Az szerintem senkinek sem újdonság, hogy a magas szénhidrátfogyasztásnál a teljesítményünk is jobb, legyen szó bármilyen sportról. A megfelelő szénhidrátbeviteltől növekedhet az erőnk, növelhetjük a futási/biciklizési/úszási sebességünket, jobban fogjuk bírni az intenzív edzéseket vagy több ideig bírunk majd egy-egy adott terhelést. De miért? Mennyit érdemes bevinni egy nap?

2018-05-19 11:48:51Kelemen József

Táplálkozás

A fogyás érdekében szénhidrátszegény vagy zsírszegény étrend? Döntetlen az állás egy tanulmány szerint.

Az tagadhatatlan, hogy egy érett avokádó elfogyasztása egészségesebb, mint ha egy családi kiszerelésben kapható édességet eszel meg egy ültödben, de egy mostani tanulmány azt mutatja, hogy amikor fogyásról beszélünk, sem a szénhidrátszegény, sem pedig a zsírszegény étrend nem felsőbbrendű.

2018-04-27 06:42:13MyproteinHU

Táplálkozás

Nincs több jojó diéta? Megtalálták a zsírégetés molekuláris bekapcsoló gombját

Tudtad, hogy amikor fogyni próbálsz, az agyadnak feltűnik az energiaveszteség, ennek következtében pedig zsírt kezd el raktározni, és még erősebb éhségérzetet idéz elő? De most idegtudósok azonosítottak egy molekuláris „bekapcsoló gombot” az agyban, ami a zsírraktározási ösztönöket irányítja.

2018-04-13 06:19:43MyproteinHU

Táplálkozás

Zsírégető trükkök | 5 tipp a sikerhez

A legtöbb ember szeretne mindent megtenni – minden trükköt, kiegészítőt, módszert bevetni és kipróbálni annak érdekében, hogy a lehető legjobb eredményt érje el és a legtöbb zsírtól szabaduljon meg. A következőkben felsorolok néhány trükköt, amelyek segítségével még tovább tudjuk növelni a fogyást. Mielőtt azonban ezekre rátérnék, nézzük meg, hogy reálisan mennyi eredményt várhatunk ezektől a módszerektől.

2018-04-12 15:48:13Ádám Norbert

Táplálkozás

Egy tanulmány szerint jobb az egész tojás, mint a tojásfehérje izomépítés szempontjából

A tojás az elmúlt évek során komoly vita tárgyat jelentett. A legutóbbi kutatások szerint a tojás teljes egészében való fogyasztása növelte a vér koleszterinszintjét, így azt tanácsolták, hogy ne fogyasszunk belőle túl sokat egy hét során… mindez persze most megdőlni látszik. Lehet, hogy mégis megéri használni?

2018-03-29 07:18:06MyproteinHU

Táplálkozás

A tojás előnyei húsvétkor | Tojások fehérjetartalma

Sok testépítő étrendjében állandó elemként jelenik meg a tojás… nem véletlenül. Fehérjék és zsírok fantasztikus forrása, emellett pedig vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaz egy szerény kis tojás, melyek jó hatással vannak egészségünkre, ha beiktatjuk kiegyensúlyozott étrendünkbe.

2018-03-27 13:31:45MyproteinHU

Táplálkozás

4 kevésbé ismert, természetes antioxidáns forrás

Az alábbi felsorolásban, olyan ételekről olvashatsz, amelyeknek kevésbé ismert antioxidáns tulajdonságuk. Ezek a természetes antioxidáns források nem csupán értékes tápanyagokkal láthatják el testedet, de étrended is változatosabbá tehetik.

2018-03-24 06:19:54Rózsa Zoltán

Táplálkozás

Túl sok sóbevitel kockázatai | 4 ok amiért érdemes a sóbevitelt csökkenteni!

A magas sóbevitel számos egészségügyi problémát okozhat és még a hőn áhított alakunk elérését is látszólag megnehezítheti. A napi ajánlott sófogyasztás nem több mint egy teáskanál! Ez nagyon kis mennyiségnek tűnik, de ezt betartva rengeteg előnyt élvezhetünk, a testünk hosszú távon meg fogja köszönni!

2018-03-09 07:00:29Kelemen József

Táplálkozás

A kávé hatása | Káros az egészségre? Mennyit szabad inni?

Mi a világ legnagyobb mennyiségben fogyasztott itala? Erre könnyű a válasz: a víz. És mi a második leggyakrabban fogyasztott ital? A kávé!

2018-02-27 07:50:26Ádám Norbert