Táplálkozás

Így számolható ki a kalóriadeficit 3 egyszerű lépésben

Táplálkozás

Így számolható ki a kalóriadeficit 3 egyszerű lépésben

A tartós fogyáshoz elkerülhetetlen a kalóriadeficit elérése. Cikkünkben három egyszerű számítást ismerhetsz meg, melyekkel egzakt módon meghatározható napi diétás kalóriabeviteled.

2020-12-21 17:38:56Claire Muszalski

Mennyire egészséges a leves diéta?

Táplálkozás

Mennyire egészséges a leves diéta?

Cikkünkben megismerkedhetsz a különféle leves diétákkal, előnyeikkel, hátrányaikkal, így el tudod majd dönteni, hogy számodra egészségesek lehet-e.

2020-12-21 15:34:36Liam Agnew

Így lehetséges az anyagcsere-gyorsítás | 15 anyagcsere gyorsító tipp

Táplálkozás

Így lehetséges az anyagcsere-gyorsítás | 15 anyagcsere gyorsító tipp

Ételek, italok, edzés és az életmódbeli szokások mind befolyásolhatják az anyagcseréd mértékét. Mi pedig részletezzük e tényezőket és az anyagcserédre kifejtett hatásaikat.

2020-11-30 16:50:43Claire Muszalski

Gyors tömegnövelés | Így tegyél szert gyorsan izomtömegre a tudomány szerint

Táplálkozás

Gyors tömegnövelés | Így tegyél szert gyorsan izomtömegre a tudomány szerint

Kövesd ezeket az utasításokat, ne sürgesd a dolgokat, és tapasztald meg a gyors tömegnövelés eredményét!

2020-11-12 11:17:59Alice Pearson

5 étkezési tipp a mentális egészség megőrzéséhez

Táplálkozás

5 étkezési tipp a mentális egészség megőrzéséhez

Cikkünkben olyan étkezési tippeket ismerhetsz meg, amik segítségedre lehetnek a stressz leküzdésében, és így a mentális egészség megőrzésében.

2020-10-31 11:06:39Jennifer Blow

Így számolhatod ki optimális napi zsírbeviteled

Táplálkozás

Így számolhatod ki optimális napi zsírbeviteled

Alábbi cikkünkből megismerheted a zsírfogyasztáshoz kapcsolódó egészségügyi előnyöket és kockázatokat, a zsírok különböző típusait, valamint megtudhatod, mennyi az optimális zsírbevitel.

2020-09-30 18:03:30Claire Muszalski

Melyik a fontosabb, ha a fogyás a cél: a diéta vagy a testmozgás?

Táplálkozás

Melyik a fontosabb, ha a fogyás a cél: a diéta vagy a testmozgás?

Cikkünkben tisztázzuk, hogy hogyan is működik a testsúlycsökkenés, valamint megválaszoljuk az örök kérdést is: „Melyik a fontosabb, ha a fogyás a cél: a diéta vagy a testmozgás?”

2020-09-17 08:54:45Jamie Wright

TOP 10 étel tömegnöveléshez

Táplálkozás

TOP 10 étel tömegnöveléshez

Kíváncsi vagy, mi a legjobb 10 étel tömegnöveléshez? A listában felsorolt ételek fogyasztása, valamint a rengeteg zöldség fog igazán jó formát eredményezni számodra.   

2020-09-16 18:05:22Evangeline Howarth

Így kerülheted el, hogy hirtelen kifogyj az energiából biciklizés közben

Táplálkozás

Így kerülheted el, hogy hirtelen kifogyj az energiából biciklizés közben

A biciklizés közbeni hirtelen enerváltság elkerüléséhez és hasznos kiegészítők használatához cikkünkben több tippet is olvashatsz.

2020-09-11 10:18:13Evangeline Howarth

A 8 leggyakoribb hiba tömegelés során

Táplálkozás

A 8 leggyakoribb hiba tömegelés során

A tömegelés talán elsőre egyszerűnek tűnik – fehérje, kalóriák, edzés, alvás – viszont sokféle hibát elkövethetünk, ami miatt a nem megfelelő helyekre raktározunk majd. Tudj meg többet cikkünkből!

2020-09-09 09:01:04Evangeline Howarth

Ne hagyja ki akcióinkat Vásárlás