Edzés

Erősítő felsőtest edzés nőknek | Anglia legerősebb nője ad tanácsot

Fordította: Földesi Kitti

Farah Fonseca már évek óta jelen van a fitness világában. Háromszor nyerte el az Anglia Legerősebb Nője címet, valamint a női Fonseca Fitness edzőterem tulajdonosa és vezetője is. Az évek során megtanulta, hogy melyek a legjobb izomerősítő gyakorlatok, és szerencsére most megosztja velünk tanácsait. Íme, a négy legjobb karerősítő  gyakorlat nőknek.

Vállból nyomás egyenes rúddal

Bármikor hasznos lehet, ha a fejünk fölé tudunk emelni egy súlyt. Ez a gyakorlat a core izmokat és a farizmot is dolgoztatja.

  • Fogd meg a rudat mindkét kezeddel!
  • Tartsd a mellkasoddal egy vonalban, a kezek kifelé nézzenek!
  • Emeld a rudat a fejed fölé addig, amíg a kezeid teljesen ki nem nyújtod!
  • Engedd le addig, amíg ismét a mellkasoddal egy vonalba kerül!

Állig húzás

Ezzel a feladattal nem csak a felsőtested formálhatod, hanem a testtartásodon is javíthatsz, hiszen általa a mindennapokban is egyenesebben ülsz majd.

  • Fogj egy rudat, a kezeid legyenek vállszélességben!
  • Tartsd a rudat magad előtt, illetve a kezek lefelé nézzenek!
  • Húzd a rudat az állad irányába, ezzel a mozdulattal a könyököd is egy vonalba kerül a válladdal!

Oldalemelés

Egy kiváló befejező gyakorlat, ha igazán érezni szeretnénk, ahogy dolgozik az izom.

  • Fogj két kézi súlyzót!
  • Tartsd őket magad előtt, a kezek legyenek egymással szemben!
  • Kissé behajlított karral emeld a súlyokat oldalra, amíg a könyököd egy vonalba kerül a válladdal!

Bicepszhajlítás

  • Fogj két kézi súlyzót!
  • Tartsd őket magad mellett, a kezek befelé néznek!
  • Emeld a súlyt az állad irányába, miközben a könyököd hajlítod!
  • Ekkor a súlynak vízszintes helyzetben kell lennie.
  • Engedd le a súlyzókat magad mellé!

Összefoglaló

Ezzel az edzéssel garantáltan tónusos karokat építhetsz, és mindössze négy gyakorlatot kell csak elvégezned. Köszönjük, Farah!

 

Még több edzős tartalomért, illetve táplálkozási tanácsadónkkal készített videókért kövesd a Myprotein Youtube csatornáját!

Ezek is érdekelhetnek:

A 7 leghatékonyabb mellizom gyakorlat nőknek | Otthoni és edzőtermi mellizom edzés

Edzés

A 7 leghatékonyabb mellizom gyakorlat nőknek | Otthoni és edzőtermi mellizom edzés

Cikkünkből megismerheted a 7 leghatékonyabb mellizom gyakorlatot, amelyet kifejezetten női olvasóinknak állítottunk össze!

2020-04-08 08:16:09MyproteinHU

HIIT edzés otthon | 15 perces HIIT edzésterv

Edzés

HIIT edzés otthon | 15 perces HIIT edzésterv

Ezt a 15 perces HIIT edzést 10 olyan saját testsúlyos gyakorlatból állították össze, melyeket mind az otthon kényelmében végezhetünk.

2020-05-27 07:58:18MyproteinHU



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Író és szakértő

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Ne hagyja ki akcióinkat | Klikk Vásárlás