0
Kosár

Jelenleg nincsenek termékek a kosarában

Kiegészítők

Impact EAA — A következő nagyágyú a kiváló eredményekért

Olvasási idő: 4 perc

Hónapokat töltesz izomépítéssel, aztán el is veszíted egyből, amikor szálkásítasz?
Képzeld el, milyen lenne, ha egy zéró kalóriás edzés utáni shake-kel tudnál izmot építeni! Lehetetlen volna?
Nem!

Az Impact EAA ugyanúgy hozzájárul az izomépítéshez, mint egy adagolókanálnyi tejsavófehérje, de kalória-, zsír-, és cukormentes formában teszi ezt. Szóval, ha még nem is hallottál eddig az EAA-ról, akkor is garantáltan a kosárba teszed, mire a cikk végére érsz.

Az EAA rövidítés az esszenciális aminosavakat jelöli (angolul: essential amino acids). Ezek az izmaid építőkövei, és csakis étkezéssel juthatunk hozzájuk. Továbbá ez az, ami az összes kiegészítőnkben megtalálható fehérjét alkotja.

Tehát, hogyan is segít az átalakulásban ez az új shake? Hogy bevezessünk ennek az új könnyű és zsírmentes kiegészítőnek a rejtelmeibe, sporttáplálkozás szakértő és erőnléti edző, Grant Koch nyújt segítséget.

Mi az Impact EAA?

Először is, az Impact EAA inkább hasonlít egy üdítő gyümölcslére, mint egy tejes fehérje shake-re. Sokan nem bírják ugyanis a nehéz shake-et egy-egy kemény kardio edzést követően. Így hát, miért is ne lehessen helyette egy könnyedebb opcióval biztosítani az aminosavak bevitelét?

Kapj erőre a kóla, eper-lime vagy trópusi ízek segítségével edzés után!

Szóval, miért fontos ezen esszenciális aminosavak fogyasztása? Grant szerint „ha táplálkozásunk révén hozzájutunk az összes esszenciális aminosavhoz, akkor testünk képes a maradék, nem esszenciális aminosavak előállítására ebből a 9 esszenciális aminosavból.”

„Igencsak fontos, hogy rendszeres módon biztosítsuk az esszenciális aminosavak bevitelét. Ha valamely esszenciális aminosav hiányozna az ételünkből, akkor a szervezet izomfehérjét kezd el lebontani, hogy hozzájusson ahhoz, amire szüksége van. Így pedig fennáll az izomvesztés kockázata.”

Azt az ételt, mely az összes esszenciális aminosavat tartalmazza, „teljes fehérjének” nevezzük.  Az  Impact Whey Protein termékünk egy teljes fehérje, mivel mind a kilencet tartalmazza.

Grant szerint: „Az Impact EAA ugyanazzal az aminosav profillal rendelkezik, mint az Impact Whey termék, de ezen felül hozzáadott elágazó láncú aminosavakat tartalmaz még.”

Ez azt jelenti, hogy az Impact EAA teljes fehérjeként maximalizálja az izomépítést. Nem kell többé legyőznöd az 1 rep maxot, csak hogy néhány kiló zsírtól megszabadulj!

Az Impact EAA egy teljes fehérje, de ez igaz egy csomó másik ételre is. Mi az tehát, ami igazán különlegessé teszi ezt a shake-et?

Vége a kalóriaszámlálásnak!

Más teljes fehérjékkel ellentétben, mint például az Impact Whey esetében, ahol egy shake 100 kalóriát jelent, hogy hozzájuthass azokhoz a nagyon fontos aminosavakhoz, az Impact EAA egyáltalán nem tartalmaz kalóriát.

Ha fogyni szeretnél, vagy csökkenteni a kalóriabeviteled, akkor az Impact EAA nem tartalmaz hozzáadott kalóriát!

Grant így fogalmaz: „Egy elhúzódó kalóriahiány megnövekedett izomfehérje-bontáshoz is vezethet, amennyiben  a szervezeted nem kap elég löketet abból, ami ezt megakadályozná. Az Impact EAA gondoskodik erről azáltal, hogy az esszenciális aminosavakat a nemkívánatos kalóriák nélkül biztosítja.”


Alacsony cukortartalom

Néhány édes shake esetében ott a feladat, hogy egyensúlyozz a fehérje-, és cukortartalom között. Az Impact EAA esetében nem ez a helyzet!

Nem tartalmaz cukrot, mégis ínycsiklandóan édes.

A cukros snackek hirtelen megemelhetik a vércukorszintet,  majd ahogy gyorsan visszazuhan, sokkal fáradtabbnak érzed magad egy kemény edzés után. Ezért hagytuk ki az Impact EAA-ból.


Tejtermékmentes

Ha tejalapú shake-ek eddig hagytak maguk után kívánni valót, mert nem a legjobban érezted magad, akkor lehet, hogy az Impact EAA jelenti a megoldást! Mivel csak aminosavat tartalmaz, nincs benne hozzáadott tejtermék.

Kizárólag esetleges keresztszennyeződés révén tartalmazhat tejterméket, mivel ugyanott készül, mint a tejsavófehérjénk.

Grant úgy magyarázza, hogy: „A laktózintollerancia az egyik leggyakoribb ételérzékenység, amivel emberek küzdenek. Ők ebből kifolyólag lehet, hogy rosszabb minőségű fehérjét kényszerülnek választani.”

Ha Impact EAA-t fogyasztasz, nem kell annak érdekében minőségi kompromisszumokat kötnöd, hogy elkerüld a tejtermékeket.

Fontos, hogy tisztában légy vele, hogy kis mennyiségben keveredhet tejsavófehérje az Impact EAA-ba, de nagyszerű alacsony laktóztartalmú opciót jelent azoknak, akik közepes mértékű tejérzékenységgel élnek.


Gyors felszívódás

Mindannyian szeretnénk a legtöbbet kihozni az edzés után fogyasztott tápanyagokból, éppen ezért, az Impact EAA esetében egyértelmű plusz pontot jelent gyors felszívódása.

Grant szerint: “Mivel az Impact EAA-t nem kell úgy emészteni, mint a fehérjéket, az aminosavak nagyon gyorsan eljutnak az izmokhoz.”


Vegánbarát

Zavarba hoz kissé a növényi alapú edzés utáni táplálkozás? Ennek vége!

Az Impact EAA teljesen vegánbarát, ami azt jelenti, hogy az összes esszenciális aminosavra szert tehetsz egy könnyű és egyszerű shake segítségével.

Gyakran a növényi alapú fehérjék, mint például a bab és hüvelyesek, magas szénhidráttartalommal rendelkeznek, vagy sokat kell fogyasztani belőlük, hogy ugyanannyi fehérjéhez juss. Az Impact EAA leegyszerűsíti az izomnövesztést extra kalóriáktól és szénhidrátoktól mentesen.


Tanulság

Az Impact EAA révén vége a makrók és kalóriák közti egyensúlyozásnak! Biztos lehetsz benne, hogy az izomregenerációból a legtöbbet kihozod azáltal, hogy gyors és hatékony módon jutnak izmaid a szükséges aminosavakhoz, a normális fehérje shake-kel szemben kalória-, cukor-, és laktózmentesen.

Cikkeink kizárólag információs és tanulási célokra szabad felhasználni, és nem vehetőek orvosi tanácsnak. Ha kétségei vannak konzultáljon egészségügyi szakemberrel, mielőtt étrend-kiegészítőket használna, vagy jelentős változásokat vezetne be étkezési szokásaiban.



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Író és szakértő

Evangeline fiatal kora óta versenyszerűen sportolt. RYA minősített vitorlás oktatóként tisztában van vele, hogy mennyire fontos a megfelelő táplálkozás az extrém és állóképességi sportokban, mivel a Team GBR csapatában és az egyetemi első számú csapat edzőjeként és kapitányaként szerzett tapasztalatot.

Szabadidejében Evangeline szeret futni, különösen maratonokat. Hétvégén vízi sportokat űzve vagy a hegyekben túrázva találod. Kedvenc estéit HIIT edzésekkel vagy guggolásokkal tölti az edzőteremben, mielőtt összedobna egy jó fűszeres ételt, egy tonna zöldséggel - yum!

Evie tapasztalatairól itt tudhatsz meg többet.


Ne maradjon le legújabb akcióinkról! Vásárlás