0
Kosár

Jelenleg nincsenek termékek a kosarában

Táplálkozás

Kerüld a cukrot! 5 tipp a cukorbevitel csökkentéséhez | Be Super You

Úgy érzed, a cukor rabszolgája vagy? Van 5 szuper tippünk, melyek segítségével féken tarthatod cukorbeviteled. Ez az első lépés, hogy egészségesebbnek és boldogabbnak érezd magad…

#1 Képezd magad!

 Mielőtt kiborulnál, és kidobnál mindent a hűtőszekrényedből, szánj arra egy kis időt, hogy tanulmányozod a hivatalos cukorfogyasztási ajánlást és a különbséget a természetben előforduló (gyümölcsök, zöldségek, tejtermékek), illetve a hozzáadott cukrok (csokiszeletek, sütik) között. Ha kétely merül fel benned, olvasd el az összetevők listáját, és amennyiben szerepel köztük a „cukor”, „méz”, „nádszirup”, hasonlítsd össze a terméket az ízesítés nélküli verziójával! Ez majd biztosan felnyitja a szemed!

 #2 Gondold át, mit iszol!

 Távolítsd el otthonodból a cukros italokat annak érdekében, hogy így elkerüld a kísértést; valamint legyen nálad mindig egy palack víz! Ne feledd, 1 dobozos üdítő akár 11 g cukrot is tartalmazhat, ami 43 kalóriát jelent. Cseréld le tehát az üdítőket!

 #3 Cselezd ki az ízlelőbimbóidat!

 Legközelebb, amikor édességfalási rohammal küzdesz, főzz egy teát! A menta, gyömbér és chai teák is segítenek abban, hogy nemet mondj az édesség utáni sóvárgásnak, hiszen cukor túladagolás nélkül célzottan stimulálják ízlelőbimbóidat. Olyan széles a választék, hogy sosem unsz majd rá egy ízre.

#4 Csak teli hassal indulj vásárolni!

Azt mondják, hogy amint egészséges ételekkel töltöd meg az otthonod, egészséges is leszel. Ez egyszerűnek tűnhet egészen addig, míg farkaséhesen el nem mész egy szupermarketbe. Egyél indulás előtt egy kis (egészséges) snacket, így nem fogod telepakolni a bevásárlókocsit édességgel és kis bűnös élvezetekkel. Jobb félni, mint megijedni!

 #5 Töltsd fel kamrádat a természet cukorkáival!

Hozzáadott cukrot nem tartalmaznak, kielégítik az édesség utáni sóvárgást, és hosszú ideig biztosítják a teltségérzetet… mi mást kérhetnél még? Ez mind megvalósul friss gyümölcsök fogyasztása során. Tipp: Kerüld az aszalt gyümölcsöket! A gyártók ízfokozás céljából gyakran adnak hozzá a gyümölcsökhöz cukrot, koncentrátumokat és szirupot… így viszont már szó szerint tiltott gyümölcs mind.

Cikkeink kizárólag információs és tanulási célokra szabad felhasználni, és nem vehetőek orvosi tanácsnak. Ha kétségei vannak konzultáljon egészségügyi szakemberrel, mielőtt étrend-kiegészítőket használna, vagy jelentős változásokat vezetne be étkezési szokásaiban.

Nincs bejegyzés címke



MyproteinHU

MyproteinHU

Író és szakértő