Edzés

Étkezz egészségesen, maradj motivált és érd el céljaidat!

Étkezz egészségesen és összpontosíts!

Betartottad az újévi fogadalmad, beiratkoztál egy konditerembe, belefogtál egy diétába, de valami mégse az igazi? Motiváltnak és mindenre késznek kellene érezned magad! A legújabb technikával és kiegészítőkkel rendelkezel, valahogy mégis szét vagy esve. Hogy tudnál mindezen változtatni?

Ne csüggedj el! A motivációhiány gyakori jelenség, ezért is vannak olyan sokan, akik elégedetlenek a testükkel. Mit gondolsz, az a sok fitnesz modell kelt fel úgy bármelyik reggel, hogy „Nincs motivációm, inkább visszafekszem az ágyba!”? Nem hiszem. Összeszorították fogaikat, keményen edzettek és egészségesen étkeztek. Neked is ezt kell tenned. A nyár hamarabb itt lesz, mint gondolnád, és mielőtt észrevehetnéd, máris bikini szezon vagy lenge ruhák szezonja, és te hol leszel ekkor? Te leszel a sok formás, izmos istennő között az egyetlen nő melegítő pulcsiban és mackónadrágban.

Vedd le tehát azt a melegítőt, irány a konditerem, és étkezz egészségesen! Minden reggel fel kell, hogy tedd magadnak a kérdést:

„Mennyire akarom én ezt?”

Ha akarod, meg fogsz dolgozni érte. Ha lapos hasat szeretnél, minden gyakorlatodban célzottan égetni akarod a zsírt. Ha formás, kerek hátsót szeretnél, addig végzel majd guggolásokat, míg elég csábító nem lesz a feneked. Te jelentheted csak a korlátot magad számára!

Nos, hogy segítsünk neked mindebben, íme, néhány tanács, ami edzésed során nagy változást hozha:

#1 Akár a konditerembe tartasz, akár futni mész, vigyél magaddal fejhallgatót! Ha edzel, nincs szükséged semmire, amire elterelheti a figyelmed, ilyenkor összpontosítanod kell magadra és a céljaidra!

#2 Hagyj fel azzal, hogy másokat bámulsz edzés közben! Már mindannyian legalább egyszer váltunk ennek áldozatául. Éppen edzel, mikor hirtelen rápillantasz valakire, aki épp nagy sebességgel nyomja a gyakorlatokat, komoly súlyokat emelget, és büszkén mutogatja csinos hasizmát, tökéletes fenekét és kidolgozott testét. Néhány nő amint ezt meglátja, elveszti motivációját. Rápillantanak az áhított álomtestre, majd a sajátjukra, és azt hiszik, nekik soha nem lehet ilyen formás alakjuk. Ne bámulj, fókuszálj magadra!

#3 Készíts magadról fényképeket! Ne légy szégyenlős a lencsék előtt, ezek a képek csak magadnak készülnek, hacsak nem akarod megosztani utadat a közösségi médián. Szerintem a magadról készült képek jelentik ezen az úton az elképzelhető legnagyobb motivációt! Fizikailag látod a tested, és megnézheted azokat a területeket, amin még dolgozni szeretnél. Hétről hétre látni fogsz a testeden apró változásokat. Ez olyan, mint a drog: függő leszel, és megszállottan akarod majd, hogy a folyamat ilyen is maradjon.

#4 Vedd magad körül hasonló gondolkozású emberekkel! Azt tapasztaltam, hogy ha találsz magad mellé olyanokat, akik ugyanazt a dolgot vagy célt akarják, akkor az arra sarkall, hogy még keményebben eddz. Ha van egy edzőtársad vagy futótársad, aki elkötelezett és komolyan veszi céljait, jó motivációt adhat neked. Az ő pozitív energiája arra ösztönöz majd, hogy jobb legyél, és persze vice versa.

Nincs bejegyzés címke



MyproteinHU

MyproteinHU

Író és szakértő