SEGÍTSÉG KÖZPONT
Fiókom
A regisztráció igen egyszerű!
Csak menjen a regisztrációs oldalunkra, hogy csatlakozzon a Myprotein közösségéhez tippekért edzéshez, táplálkozáshoz és a legjobb táplálék-kiegészítőkhöz való hozzáférésért.
Könnyen módosíthatja a részleteket, függetlenül attól, hogy a fizetési adatait, jelszavát vagy címjegyzékét szeretné frissíteni.
Jelentkezzen be a felhasználói fiókjába és megtalálja az összes beállítást amire szüksége van.
Nincs ok az aggodalomra, DPA-kompatibilisek vagyunk, ami azt jelenti hogy törődünk az adatok biztonságával.
További információért látogassa meg az Adatvédelmi Szabályzat oldalunkat.
Ne aggódjon, a bejelentkezés oldalunkon az 'Elfelejtett jelszó' pontot választva gyorsan új jelszót állíthat be.
Ha nem szeretne továbbiakban exkluzív akciókat és promóciókat kapni, akkor bejelentkezve oldalunkon a felhasználói fiókjában az 'Email beállítások' pontnál megteheti.
Ne feledje, bármikor újra feliratkozhat!
Rendelés
Minden Myprotein raktárkészlet a rendelkezésre állás függvényében változhat. Azt szereténk, hogy könnyedén megrendelhesse és megkaphassa a szeretett termékeket, ezért mindig arra törekszünk, hogy tudoassuk, ha egy termék éppen nincsen raktáron.
Időnként váratlan késések előfordulhatnak, ha ez történik akkor értesítjük.
Soha nem állunk a Ön és a termékek útjában, így könnyedén megrendelheti őket az interneten, 60 percig a kosarának tartalmát is megőrizzük, ha esetleg ideiglenesen ellátogatna az oldalunkról!
Keresse meg a kívánt terméket és tegye a kosárba őket. Ilyenkor vagy vásárolhat tovább, vagy mehet a kasszához, ha megvan minden amire szüksége van.
A Felhasználói Fiók megmutatja a tárolt címeket, vagy fizetési lehetőségeket, így gyorsan és egyszerűen adhat le megrendelést.
Ellenőrizze, hogy minden rendben van és készen is vagyunk! E-mailt küldünk amint a megrendelése az úton van.
Természetesen! Kattintson a kosár ikonra a lap tetején és látni fogja az éppen ott szereplő termékeket.
Használja a '+' gombot kedvenc termékein és a '-' gombot ha véletlenül túl sokat választott. Ha törölni szeretné az elemet, akkor kattintson az 'X' gombra.
Teljesen, kiválaszthatja a szállítási címet a pénztárnál. Megrendelése automatikusan az összes mentett cím listán az alapértelmezett lesz, de újat is hozzáadhat bármikor.
Írja be az új címet és válassza a 'szállítás az alábbi címre' pontot.
E-mailt küldünk, amint úton van! Vagy egyszerűen jelentkezze be oldalunkon, a felhasználói fiókjából és válassza a nyomkövetésért.
Ezen felül külön szállítjuk az tételeket, így gondoskodva arről, hogy lehető leggyorsabban szerezzük be amilyen gyorsan csak lehet.
A felhasználói fiókjával könnyedén nyomonkövetheti az összes megrendelését.
Miután bejelentkezett, minden egyes megrendelését láthatja. Válasszuk ki ami szeretnénk és fedezzük fel az ehhez szükéges információt.
E-mailt is küldünk ha már az úton van!
Felhasználói fiókja minden múltban leadott rendelését megmutatja.
Ha többet szeretne megtudni a rendelésről kattintson rá. Ha a megrendelés már úton van és nyomon követhető, akkor a fiókjából eléri az információkat.
A megrendelés elküldésével kapcsolatban küldött e-mail értesíti, hogy mikorra várjuk a csomag megérkezését.
Nem találta meg a szükséges információkat? Küldjön ügyfélszolgálatunknak egy üzenetet, fiókjából bejelentkezve.
Sajnálattal halljuk, hogy törölni szeretné.
Segíthetünk bármiben, hogy ne kelljen törölni a rendelés? Kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal a fiókján keresztül.
Ha nem, akkor válassza ki a törölni kívánt rendelést. Kiválaszthatja az egyes tételeket vagy az egész megrendelés törlését.
Egy órán belül küldünk egy e-mailt, hogy tudassuk ha sikeresen megtörtént a lemondás.
Ha nem sikerül, akkor az azért lehetséges, mert a rendelés már készen áll a küldésre. A készleten lévő termékeinket gyorsan feldolgozzuk, hogy minél hamarabb kiküldhessük a megrendelést a vásárlóknak.
Nézze meg az Elállási jog oldalunkat, hogy segítsen visszaküldeni a megrendelést.
Miután leadott egy rendelést, már nem tudunk semmilyen módosítást eszközölni rajta.
Ha meg akarja próbálni és törölni a megrendelést, hogy egy új rendelést tudjon leadni, akkor be kell jelentkezni az felhasználói fiókjába.
Válassza ki a törölni kívánt rendelést, és látni fogja, hogy egyes elemeket vagy egész rendelést is kiválaszthat.
Egy órán belül küldünk egy e-mailt, hogy tudassuk ha sikeresen megtörtént a lemondás. Kérjük ne adjon le új rendelést, amíg nem hall felőlünk.
Ne aggódjon, megpróbálhatja tölrölni a terméket a felhasználói fiókjában.
Kattintson a termékre, és válassza a törlés opciót. Egy órán belül küldünk e-mailt, ha sikeres volt a tölrés.
Ha nem tudta törölni, akkor visszaküldheti számunkra a terméket. Tekintse meg az Elállási jog oldalunkat további információért.
További segítségre van szüksége? Küldjön ügyfélszolgálatunknak egy üzenetet, fiókjából bejelentkezve.
Sajnáljuk, hogy ez történt!
Annak érdekében, hogy ezt megvizsgálhassuk, kérjük forduljon hozzánk és mondja el mi történt az profiljába bejelentkezve a rendelésénél.
Lényegesen felgyorsítja a dolgokat, ha az alábbi információkat előkeresi, mielőtt megkeres minket. Ha nem találja az se probléma, segítünk a megoldásban ha ír nekünk.
1. Rendelési szám
2. Termék neve
3. A hiba részletei
4. A hibát bemutató képek, melyek bizonyítják a hibát – ha lehetséges
Amint megvizsgáljuk a hibát, küldünk egy e-mailt az eredményről.
Gyártóüzemünk független tanusítással rendelkezik és a British Retail Consortium élelmiszerbiztonsági világszabványán dupla 'A' minősítést értünk el idén, amely a legmagasabb elérhető fokozat, garantálva, hogy kiváló gyártási folyamatokkal dolgozunk.
Minden panaszt komolyan veszünk és elkötelezettek vagyunk nagyraértékelt vásárlóink védelmében.
Ha bármilyen termékünk minősége kapcsán kételyei vannak, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Lényegesen felgyorsítja a dolgokat, ha az alábbi információkat előkeresi, mielőtt megkeres minket:
1. Rendelési szám
2. Termék neve
3. Batch Number / Tétel száma
4. Lejárati dátum
5. Képek, ha lehetséges
6. Egy rövid összegzés, amely részletezi a tényleges panaszt
Kérjük, tartsa meg a terméket addig, míg nem beszélt csapatunk egyik tagjával, akik majd tanácsot adnak abban, hogy szükséges-e a terméket visszakérnünk további elemzésre.
Sajnálattal halljuk. Néha még nálunk is becsúszhat egy hiba, de ne aggódjon, mert segítünk! Kérjük küldjön nekünk egy üzenetet a felhasználói fiókjából.
Az alábbiakra less szüksége:
1. Rendelési szám
2. A kapot rossz termék
3. A megfelelő, megrendelt termék
Amint megnézzük, mi történik, küldünk egy e-mailt az eredményről.
Büszkék vagyunk a termékeinkre, ezért sajnálattal halljuk, hogy megsérült a rendelése.
Sajnos néha előfordulnak hibák, de ne aggódjon, mert segítünk. Kérjük küldjön nekünk egy üzenetet a felhasználói fiókjából.
Kérjük, ne dobja ki a terméket, elképzelhető, hogy képet kérünk a sérülésről, hogy meghozhassuk a szükséges intézkedéseket azért, hogy a jövőben ilyen őjra ne történhessen meg.
Amint tudjuk, mi történt, küldünk egy e-mailt az eredményről.
Ha a termék szerepel a küldeményt visszaigazoló e-mailben, de nem érkezett meg a csomagban, kérjük, a csomag kézhezvételétől számított 48 órán belül lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal az alább felsorolt, Ön által válaszott kommunikációs csatornán keresztül.
Fizetés és kedvezmények
Számos online fizetési módot kínálunk annak érdekében, hogy vásárlóink könnyedén hozzáférhessenek a legjobb sporttáplálkozási termékekhez.
Oldalunkon fizethet bankkártyájával vagy PayPal segítségével is.
A kasszánál kiválaszthatja a kívánt fizetési módot. Mivel nagyon komolyan vesszük a csalások és visszaélések megelőzését, ezért általunk és a kártya kibocsátója által egy érvényesítésen és engedélyeztetésen kell átmennie.
Mindezt azért, hogy biztonságban tudhassuk vásárlóinkat!
Termékeinket az Európai Unió területéről postázzuk, így nem szükséges extra vám fizetése Magyarországra, áraink pedig tartalmazzák az ÁFÁ-t.
Ha azt a státuszt látja, hogy 'Fizetési Probléma', akkor lehet ne aggódjon, ez könnyen megoldható és a megrendelt termékek már úton is lehetnek hamarosan.
Mielőtt újra megadja kártya adatait ügyeljen arra, hogy a lejárati datum és a számlázási cím helyes. Továbbá javasoljuk, hogy ellenőrizze az egyenlegét a kártyán.
Ha mindent megtett és továbbra sem oldódott meg a probléma, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz akik örömmel segítenek majd.
Ha rendelést ad le oldalunkon, akkor a fizetés 'függőben' less egészen addig, amíg meg nem kapja a csomagot.
A függőben lévő tranzakció azt jelenti, hogy a kifizetés engedélyezett.
Ha új fizetési adatokat szeretne felvenni, akkor ezt a kasszánál, a fizetéskor kell megteknie.
Az új kártyaadatok a megrendelés leadását követően kerülnek mentésre. Ez azt jelenti, hogy legközelebb könnyedén megrendelheti kedvenc kiegészítőit.
Szeretjük a lehető legegyszerűbb megoldásokat, beleértve a kedvezmények adását is a kedvenc táplálék-kiegészítő termékeire is.
Miután berakta az összes kiválasztott terméket a kosárba, használja a kiválasztott kuponkódot a 'kedvezménykód használata' mezőben és kattintson a kód használata gombra.
Ha nem működik a kód, akkor ellenőrizze, nem-e próbál egyszerre két kódot használni – egy rendeléshez csak egy kedvezménykód használható. Kérjük olvassa el a felhasználási feltételeket az akció kiírásánál.
Még mindig problémái vannak? Írhat az ügyfélszolgálatunknak a felhasználói fiókjából.
Sajnálattal halljuk, hogy nem működik a kód. Hogy megtudja miért, ellenőrizze a felhasználási feltételek az akció kiírásánál.
Ha a kód érvényes és nem próbál több kedvezménykódot használni egy rendelésnél, akkor lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal bejelentkezve felhasználói fiókjából.
Gyűjtsön 2500Ft-ot minden sikeres ismerős vagy barát ajánlása után, ők pedig 30% kedvezményt kapnak oldalunkon!
További információért kattintson az ‘ajánlott ismerősök’ pontra a felhasználói fiókjában.
Szállítás
Egy email küldünk, miután elküldtük a rendelését és úton van, hogy megtudhassa mikorra várhatja a megérkezését.
Nyomkövetett megrendeléseknél használja a nyomkövető linket az email-ben, vagy elérheti a felhasználói fiókjából is és megtudhatja, hol jár a csomagja.
Megnézte már, hogy a futár nem hagyott-e kártyát az ajtónál/postaládában? Lehet, hogy a csomagját egy biztonságos helyen hagyta, esetleg egy szomszédnál vagy elszállították a helyi depóba.
Szállítási információ oldalunkon további információkat találhat a várható időtartamokról.
Ha elveszettnek kell jelentenie egy megrendelését, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal felhasználói fiókjából az érintett megrendelésnél.
Az összes szállítási lehetőségünk megtalálható a Szállítási információ oldalunkon.
Szállítási információ oldalunkon láthatja az összes szállítási opciónkat és időtartamokat.
Ha a termék szerepel a küldeményt visszaigazoló e-mailben, de nem érkezett meg a csomagban, kérjük, a csomag kézhezvételétől számított 48 órán belül lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal az alább felsorolt, Ön által válaszott kommunikációs csatornán keresztül.
Visszaküldés és visszatérítés
További információkért kérjük, olvassa el a visszaküldési szabályzat oldalunkat.
Ha ez nem ad választ a kérdésére, akkor ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. A fiókján keresztül léphet velük kapcsolatba.
Azt szeretnénk, hogy minden vásárlónk élvezze a termékeket, ezért ha nem elégedett a rendelésével, visszaküldheti nekünk. Önkiszolgálási lehetőséget biztosítunk, így gyorsan és egyszerűen feldolgozhatja a visszaküldést.
A visszaküldés elindításához kövesse a visszaküldési szabályzatban található lépéseket IDE kattintva.
Amint megérkezett, visszatérítjük a visszaküldött áru összegét, és e-mailben értesítést küldünk Önnek. Ez 3-5 munkanapot vehet igénybe a visszaküldés beérkezésétől számítva.
Ha nem kapja meg a visszatérítést, és 10 munkanap telt el azóta, hogy megkapta az e-mailt, akkor lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a fiókján keresztül.
A weboldal
Kérjük tekintse meg az Általános Szerződési Feltételek oldalunkat.
Ha problémája merül fel a fizetéssel vagy a weboldal bármely részével kapcsolatban, akkor azonnal vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy megoldhassuk a problémát!
További információért, kérjük tekintse meg Adatvédelmi Szabályzat oldalunkat.
Az adatvédelmi szabályzat frissítése
A THG növekedésének gyors üteme és az elmúlt években elért fejlődésének, valamint sikereinek köszönhetően megállapítottuk, hogy a vállalatcsoport jelenlegi jogi struktúrája egyes esetekben nem igazodik azokhoz az általunk jelenleg kínált üzletágakhoz és márkákhoz.
Ezért élünk a lehetőséggel, hogy átszervezzük a vállalatcsoport jogi struktúráját úgy, hogy a vállalataink igazodjanak az üzletágainkhoz és márkáinkhoz, valamint, hogy támogassa a THG hosszútávú stratégiáját. Az átszervezés érdekében biztosítanunk kellett, hogy az adatok (amibe beletartoztak az Ön, mint egyik ügyfelünk adatai is) jogszerűen továbbításra kerüljenek az új jogi személyek részére. Habár ez Önt semmilyen érdemi módon nem érinti, ezt a változást kívántuk a tudomására hozni.
A THG vállalatcsoporton kívül sehova nem kerültek továbbításra az adatai. Az adatai a THG vállalatcsoporton belül kerültek továbbításra egy belső átszervezés részeként újonnan létrehozott jogi személy részére.
Az átszervezés előtt:
A legtöbb esetben az Ön adatainak adatkezelője a The Hut.com Limited lesz. Néhány esetben az adatkezelő a THG vállalatcsoporton belüli külön jogi személy lehet.
Az átszervezést követően:
Az új adatkezelők az újonnan létrehozott jogi személyek:
• THG Nutrition Limited
Minderre egy belső átszervezés miatt kerül sor és semmilyen érdemi módon nem érinti Önt. Csak átláthatóvá tesszük a folyamatot. Egyes vállalkozási egységeket a THG vállalatcsoporton belüli új jogi személyekké alakítunk és a hozzájuk tartozó adatbázisok ezekhez az új jogi személyekhez kerülnek.
Ez azt jelenti, hogy az Ön adatai kezelése miatti jogi felelősség, illetve az Ön adatvédelmi igényei megválaszolásának kötelezettsége az e-mailben megnevezett új jogi személyt terhelik. Ezek az új jogi személyek ugyanakkor a THG vállalatcsoporton belül maradnak és valamennyien következetesen azonos szintű védelmet nyújtanak.
Terméktanácsadás
Ez az információ termék-érzékeny, és esetenként változik.
Az aminosavak alapú termékekhez, mint az elágazó láncú aminosavak (BCAA) és az L-glutamin, ezek az adatok a tápanyag táblázatban láthatók. Az olyan termékek esetében, mint az Impact Whey Protein, a teljes aminosavprofil a termékleírás bal oldalán található a kép alatt, ami egy dedikált linkre kattintás után tekinthető meg.
Kérjük vegye figylembe, hogy nem kötelező ezen információk feltüntetése honlapunkon, de ahol ez az információ nincs megjelenítve, ott a Myprotein külsős vizsgálati lehetőségeket keres igény szerint.
Az Omega 3 termékünket olajos halakból nyerjük. Ezek közé tartozhat, de nem korlátozódik a makréla, a lazac és a szardínia halakra.
Az Impact Whey Protein termékünk egy tejsavó oldalt nagyfokú szűrésével készül.
A Myprotein folyamatosan GMO-mentes termékeket és alapanyagokat használ.
Az alkoholt nem adjuk közvetlenül nyersanyagként egyik termékünkhöz sem, de egyes ízesítők és színekek azonban alkoholtartalmú készítményeken alapulnak.
Ez továbbra is lehetővé teszi, hogy megfelelőek legyenek alkoholmentes étrendekben is. Ha további információra van szüksége ebben a témában, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a felhasználói fiókjából , akik örömmel segítenek majd.
Jelenleg egyetlen termékünk sem minősített Kosher termék. Vegetáriánus termékeink széles skálája Halal.
A BCAA termékeink különböző forrásokból származnak, függően az összetevőktől és az étrendi sajátosságoktól. A Vegán BCAA termékeink fermentált szénhidrátokból készülnek (mint pl. kukorica), nem vegán BCAA termékek pedig készülhetnek szintetikus és nem szintetikus forrásokból is, ahol az utóbbi természetes, magas BCAA tartalmú forrásokból származnak (állati tollak).
A fő különbség a két termék között az alapanyag. Az Impact Whey Protein tejsavófehérje koncentrátumból, az Isolate pedig tejsavófehérje izolátumból készül. Utóbbi egy még magasabb fokú szűrési eljáráson megy keresztül, így ennek fehérjetartalma magasabb, miközben zsír és szénhidráttartalma alacsonyabb.
Érintett termékeink vagy marha vagy sertés forrásból származó zselatint tartalmaznak. Ahol lehetséges vegetáriánus alternatíváit használjuk a zselatinnak. Ezen információkról világosan tájékoztatjuk a termék összetevőknél és a címkén.
TOVÁBBI SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE?
Élő Chat